خبرگزاری کار ایران

محسن ممیزی:

ثبت نام در ۶ رشته - مقطع در مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۰۵

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین از ثبت نام بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

محسن ممیزی با بیان این خبر گفت: پذیرش دانشجو بدون آزمون مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین آغاز شده و علاقمندان به ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانند نسبت به ثبت نام خود از طریق پایگاه اینترنتی www. sanjesh. org اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، این مسئول افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین با برخورداری از امکانات و پتانسیل های بسیار بالا و وجود رشته های متعدد در گروه های آموزشی صنعت و مدیریت خدمات اجتماعی آمادگی پاسخ به اشتیاق وافر جوانان طالب ورود به عرصه آموزش های مهارتی را دارد.

وی افزود: در این مرکز سعی شده از اساتید مجرب و کادر متعهد بهترین کیفیت های آموزشی را ارئه کند و در راستای پیشرفت روز افزون ایران اسلامی گامی موثر بردارد.

ممیزی با بیان اینکه این مرکز در بیش از ۶ رشته –مقطع تحصیلی آماده پذیرش داوطلبان بدون آزمون است، خاطرنشان کرد: رشته‌های کاربردی و مهارتی در این مرکز فعال است که داوطلبان علاقمند می توانند در این رشته ها ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

وی در پایان گفت: رشته‌های تحصیلی بدون آزمون مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین شامل کاردانی حرفه‌ای حسابداری گرایش حسابداری مالی، کاردانی فنی معماری گرایش معماری شهری، کاردانی فنی فناوری اطلاعات گرایش شبکه‌های کامپیوتری ودر مقطع کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری بازیافت پسماند، مهندسی فناوری اطلاعات و نیز مهندسی فناوری معماری گرایش طراحی محیط بیرونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز