خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم:

دولت تدبیر و امید به پژوهش تقاضا محور توجه جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۲۵

دولت تلاش می کند پژوهش تقاضا محور باشد و ارتباط واقعی بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: دولت تدبیر و امید به پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی پژوهش توجه جدی دارد.

به گزارش ایلنا، بیژن سلیمان پور در مراسم اختتامیه هفته پژوهش شهرستان رباط کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند اظهار داشت: دولت تلاش می کند پژوهش تقاضا محور باشد و ارتباط واقعی بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.

وی ادامه داد: آرامشی که در جامعه پس از روی کارآمدن دولت یازدهم حاکم شده، محصول انتخاب مدیرانی کارآزموده که صاحب فکر و اهل پژوهش هستند، بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با بیان اینکه هنوز به مقوله تحقیق و پژوهش توجه جدی نشده است، گفت: سعی دولت این است که در حوزه پژوهش و توجه به محققان و نخبگان، از شعار فاصله بگیرد و به صورت واقعی و عملیاتی به کمک صاحبان فکر و اندیشه بشتابد تا مسیر رشد و توسعه کشور شتاب بیشتری بگیرد.

سلیمان پور تصریح کرد: خروجی های آموزش و پرورش، ورودی های دانشگاه ها را تشکیل می دهند و اگر نظام آموزشی ما از ابتدا به پژوهش و تحقیق توجه کند، در آینده به مشکل برنمی‌خوریم.

وی افزود: دراین راستا دولت یازدهم نگاه ویژه ای به پژوهش در مدارس و در میان دانش آموزان داشته وتا پایان دولت یازدهم هر منطقه آموزشی حداقل یک پژوهشسرای دانش آموزی خواهد داشت و تعداد ۴۰۱ پژوهشسرای دانش آموزی فعلی به ۷۵۲ پژوهشسرا افزایش می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز