خبرگزاری کار ایران

بخشدار جواد آباد خبر داد:

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش بخش جواد آباد در پروژه مهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۴۲

بخشدار حواد آباد از کسب رتبه عالی آموزش و پرورش بخش جواد آباد در پروژه مهر ۹۳ خبر داد.

سید همایون عباسی، صبح امروز در نشستی که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جواد آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه فرهنگیان در همه عرصه‌ها و فعالیت‌ها، حضوری مستمر و تأثیرگذار دارند، اظهارداشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از اقدامات پروژه مهر توسط کار‌شناسان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره آموزش و پرورش منطقه جواد آباد در بین ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان تهران رتبه عالی کسب کرده که به همه فرهنگیان منطقه جواد آباد و مردم این دیار تبریک می‌گویم.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای آموزش پرورش بخش جواد آباد افزود: پروژه مهر، یکی از برنامه‌های مهم و کلیدی وزارت آموزش و پرورش برای شروع مناسب و با شکوه مدارس است که اجرای با کیفیت آن سالیان سال خاطره خوشی در ذهن دانش آموزان باقی خواهد گذاشت.

نماینده عالی دولت در بخش جواد آباد با بیان اینکه کسب رتبه عالی پروژه مهر با همت مضاعف و مشارکت مدیران مدارس، معاونان، دبیران، آموزگاران و سایر کارکنان اداری بدست آمده است، تصریح کرد: کسب این رتبه مهم نشان از جایگاه بالای فرهنگیان بخش جواد آباد در عرصه تعلیم و تربیت دارد.

مشاور فرماندار ورامین اذعان داشت: فرهنگیان به عنوان طلایه‌داران پیشرفت و اقتدار علمی و فرهنگی ایران اسلامی هستند، که با کوشش عالمانه و اندیشه خردورزانه باعثایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان که آینده‌سازان کشور اسلامی ما هستند می‌شوند.

در ادامه این نشست رئیس آموزش پرورش بخش جوادآباد گفت: در راستای اجرای دستورالعمل آموزش و پرورش استان و به منظور آماده سازی و بازگشایی مدارس، اداره آموزش پرورش جواد آباد با تشکیل ستاد و کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته ساماندهی نیروی انسانی، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، تعمیر و تجهیز و انتصابات) از فروردین ماه ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز و با توجه به جلسات مستمر و بازدید‌های که توسط ناظرین استانی در روزجشن شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس صورت گرفت موفق به کسب رتبه عالی شد.

حسین النچری در پایان خاطر نشان کرد: به منظور توسعه و تقویت مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش شایسته است از همراهی و مساعدت‌های بی‌شائبه بخشدار نیک اندیش و فهیم بخش جواد آباد تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: یقینا همراهی و همگامی سید همایون عباسی بخشدار جوادآباد در جهت ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش می‌تواند اثرات مطلوب و رضایت بخشی در بخش جواد آباد داشته و موجبات رشد و تعالی آموزش فراهم شود.

النچری در پایان افزود: لذا آموزش و پرورش بخش جواد آباد برخود لازم می‌داند به پاس این تلاش و همراهی در جذب کمک‌های مالی و تجهیزاتی، تقدیر وتشکر خود را نثار وجود این بزرگوار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز