خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

مهمترین هدف کاروان راهیان نور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۸۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا گفت: تقویت معنویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف اردوهای راهیان نور است.

به گزارش ایلنا، سروان پاسدار حسن عاطف با بیان این نکته که این دوره راهیان نور چهار روزه است، افزود: این دومین مرحله از اعزام راهیان نور دانش آموزی می باشد به الحمدالله اعزام اول که پسران بودند به مناطق غرب کشور بود به نحو احسن اجرا شد ودردومین اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب برای بازدید اعزام می شوند ازطریق ریلی می باشد.

وی با بیان این مطلب که دانش آمزان دختر از مناطق عملیاتی فتح المبین، دهلاویه، هویزه، اروندکنار، مسجد خرمشهر و شلمچه بازدید به عمل می آورندوافزود: به همراه این گروه راوی و روحانی برای آشنایی بیشتر و توضیح بیشتر اعزام شده است.

وی افزود: در چند سال گذشته اعزام راهیان نور با همکاری سپاه و آموزش و پرورش شاهد بهبود کیفیت برنامه‌های راهیان نور هستیم و امیدوار هستیم شاهد تداوم این روند باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا بیان کرد: تقویت معنویت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف اردوهای راهیان نور است و باید نسبت به کیفیت بخشیدن به این اردوها اهتمام ورزیم.

وی اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در راستای آماده‌سازی نوجوانان ایران اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است واعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آنها را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مصون نگه دارد.

عاطف ضمیر در ادامه بیان داشت: این مراسم با حضور همه مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان بسیج این کاروان‌ها از صحن امام موسی بن جعفر(ع) روز سه شنبه مورخ ۹۳/۹ / ۱۱راس ساعت ۱۷اعزام می شوند و تعداداعزامی دانش آموزان حدود۴۰۰نفر می باشد.

وی افزود: در ضمن ثبت نام دانش آموزان در اردوهای راهیان نور کاملا داوطلبانه است وبا شور وشوق بالای با آن روبرو هستیم که بیشتر از تعداد ثبت نام کننده برای ثبت نام می آیند که مقارن بود با هفته بسیج که درسطح شهرستان پیشوا بازتاب خوبی داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان با بیان اینکه یک بسته فرهنگی، شاخه گل و یک عدد چفیه هدیه داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز