خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک:

۹۷ برنامه فرهنگی در قرچک همزمان با هفته بسیج اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۵۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک از اجرای ۹۷ برنامه فرهنگی همزمان با آغاز هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا و با تکیه بر ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی شکل گرفته و توانسته تاثیر خود را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی جامعه نشان دهد.

به گزارش الینا، وی گفت: فرهنگ بسیج نه‌تنها در طول دوران هشت سال دفاع مقدس که پس از جنگ تحمیلی نیز اثربخشی خود را به‌ خوبی نشان داده و ثابت کرده به‌واسطه این فرهنگ می‌توان مسیر پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هموار ساخت.

به گزارش ایلنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک تصریح کرد: امروز نیز در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش دارند با شبیخون فرهنگی به این نظام الهی صدمه وارد کنند، فرهنگ بسیج است که می‌تواند تمام این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان قرچک تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده همزمان با هفته بسیج، ۹۷ برنامه مختلف فرهنگی در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان قرچک برگزار می‌شود که یقیناً حضور آحاد مردم و بسیجیان در این ویژه‌برنامه‌ها در ارتقای فرهنگ بسیجی تاثیرگذار است.

حیدری اظهار داشت: فضاسازی تبلیغاتی درسطح شهر، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه سبک زندگی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی پیرامون ماهواره و آسیب‌های آن از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان قرچک است.

فرمانده ناحیه مقاومت ۱۵ خرداد شهرستان قرچک همچنین از برگزاری دیدار با امام جمعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی، تقدیر از بسیجیان فعال و نمونه، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اهدای خون توسط بسیجیان، برگزار نمایشگاه و محصولات فرهنگی، دیدار مردمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در مصلی نماز جمعه و حضور سازمان‌یافته حلقه‌های شجره صالحین در نماز عبادی سیاسی روز جمعه در هفته بسیج، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج قرچک یاد کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برپایی نمایشگاه‌های عکس و آثار شهدا و برپایی نمایشگاه‌های آشنایی با آسیب‌های ماهواره از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در سطح شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز