خبرگزاری کار ایران

۱۳هزارو هفتصد واحد مسکن مهر در شهرجدید پرند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۹۸

با همکاری و مشارکت دستگاههای ذیربط و بخش خصوصی در صدد جبران کمبودها هستیم.

در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، فرماندار رباط کریم و جمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم، مسئولین با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر پرند، با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای ایران اسلامی ادای احترام کردند. سپس با حضور مسئولان در مجتمع مسکونی کیسون و تحویل کلید‌های ۲ واحد مسکونی به مالکین آنها، به طور همزمان۱۳۷۰۰ واحد مسکونی نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید با بیان اینکه دولت برای رفع کمبودهای اموری همچون فضاهای آموزشی و درمانی و رفاهی در مسکن مهر تلاش می کند، گفت: با همکاری و مشارکت دستگاههای ذیربط و بخش خصوصی در صدد جبران این کمبودها هستیم.

وی در ادامه گفت: زمینه های جلب سرمایه گذار فراهم شده و با بخش خصوصی با روشهای تشویقی برخورد خواهدشد تا راغب به مشارکت باشند.

محسن نریمان افزود: اکثریت واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال واگذار و باقیمانده واحد ها در نیمه اول سال ۹۴ تحویل داده می شود و حدود ۲۸۰ باب مدرسه شروع که ۹۰ باب آن تکمیل شده است ۷۰و۸۰باب نیز کلانتری درمرحله تکمیل قرار دارد ۸۵۰ واحد هم مسجد پیش بینی وشروع بکارشده است که به مرور زمان به بهره برداری خواهند رسید.

وی دربخش دیگر از صحبتهای خود اضافه کرد: مسکن اعتبار دولتی ندارد از محل تسهیلات و آورده مردمی ساخته می شود اعتباراتش توسط خود مردم تا مین می شود ما هم تلاش می کنیم خواسته متقاضیان مسکن را برآورده سازیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هم در این مراسم گفت: به منظور تامین خدمات زیر بنایی و رو بنایی مسکن مهرپرند ۲ کارگروه تشکیل شده است.

احمد مهرآبادی ادامه داد: بر این اساس برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کشور که به دلیل برخی خدمات مانندآب، برق، یا گاز، نیمه کاره مانده اند، ۵۶۰۰میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز