خبرگزاری کار ایران

شهردار آبعلی:

طرح جامع گردشگری شهر آبعلی طراحی و اجرا می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۷۷

با توجه به اینکه شهر آبعلی از دیر باز مورد توجه گردشگران و خوش‌نشینان شهر تهران بوده و همچنین آبعلی به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان تهران، نیاز مبرم به طراحی طرح جامع گردشگری این منطقه است.

شهردار آبعلی گفت: از آنجائی‌که شهر آبعلی یکی از قطب‌های گردشگری استان تهران است و در ایام مختلف گردشگران بسیاری به این منطقه سفر می‌‌کنند، برآن شدیم تا طرح جامع گردشگری شهر آبعلی را طراحی کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شمال شرق استان تهران، ایرج زاهدی شهردار آبعلی اظهار داشت: شهر آبعلی یکی از مناطق زیبا و خوش آب و هوا در شمال شرق استان تهران است و روزانه و به‌خصوص در ایام پیک مسافران و گردشگران زیادی که گاهی تا یکصد هزار نفرجمعیت به این منطقه سفر می‌‌کنند.
شهردار آبعلی در معرفی مکان‌های توریستی و گردشگری منطقه بیان داشت: بواسطه وجود قدیمی‌ترین پیست اسکی ایران در آبعلی، در زمستان علاقمندان به ورزش اسکی و دوستداران طبیعت برفی به این منطقه سفر می‌کنند. ولی از آنجائی‌که امکانات ما محدود است، در صدد ایجاد فضاهای تفریحی و اقامتی در خور شأن گردشگران در این مکان هستیم.
ایرج زاهدی در ادامه افزود: شهر آبعلی در طول سالیان گذشته مورد توجه همگان بوده، ولی در مقاطعی بعضی از بی‌مهری‌ها مانع از ایجاد زیر ساختهای مناسب در این شهر شده است.
ایشان از توجه مسئولین استانی و شهرستانی به آبعلی گفت: نگاه ویژه مهندس هاشمی استاندارمحترم تهران و مهندس محمودی فرد، فرماندار محترم شهرستان دماوند به آبعلی که باید این شهر به قطب اصلی گردشگری شمال شرق استان تهران درآید و باید عرصه را برای ورود سرمایه‌گذران بخش خصوصی فراهم آید باعثدلگرمی مردم این خطه شه که جا دارد از این نگاه ویژه قدردانی کنیم.
شهردار آبعلی در رابطه با هتل آبعلی عنوان کرد: هتل آبعلی اولین سازه بتونی کشور است که در حال حاضر زیر نظر بنیاد مستضعفان است و ما شاهد تخریب این بنا هستیم و ما در مجموعه مدیریت شهر آبعلی آمادگی این را داریم که با این ارگان در رابطه با بازسازی و بکارگیری این هتل همکاری لازم را داشته باشیم.
این مسئول در خاتمه افزود: با توجه به گردشگر بودن آبعلی و وجود اماکن تفریحی، نیاز به ساماندهی فضاهای گردشگری در این شهر طراحی طرح جامع گردشگری افقی پیش روی ما قرار خواهد تا از تمامی پتانسیل‌های موجود و ایجاد بسترهای مناسب جهت جذب سرمایه‌گذران استفاده بهینه را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز