خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی:

سهام عدالت کارگران تهرانی تابستان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۸۳

با توجه به اینکه توزیع حضوری برگه‌های سهام برای این تعداد ممکن نیست، شرکت‌های تعاونی در حال برنامه ریزی یک میلیون و دویست هزار نفر مشمول دریافت سهام عدالت کارگری در استان تهران هستند / امیدواریم توزیع این سهام‌ها از اواسط تابستان توزیع سهام آغاز شود.

مدیر کل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی از توزیع برگه های سهام عدالت متعلق به کارگران استان تهران در تابستان خبر داد.

«اسمعیل مختاری دولت آبادی» درخصوص زمان توزیع برگه‌های سهام عدالت به ایلنا گفت: چهارشنبه هفته گذشته دعوتنامه‌های سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت استان تهران تحویل داده شده است و این شرکت‌ها زمان لازم برای برنامه ریزی توزیع برگه‌ها را حدودا دو ماه اعلام کرده‌اند.
وی ادامه داد: یک میلیون و دویست هزار نفر مشمول دریافت سهام عدالت کارگری در استان تهران هستند و با توجه به اینکه توزیع حضوری برگه‌های سهام برای این تعداد ممکن نیست، شرکت‌های تعاونی در حال برنامه ریزی بهترین حالت توزیع برگه‌های سهام عدالت هستند. امیدواریم از اواسط تابستان توزیع سهام آغاز شود.
مختاری در پاسخ به این سوال که چرا فرآیند ثبت نام تا ارسال برگه‌های سهام عدالت دو سال طول کشید، گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، برای ۲ میلیون خانوار فرم فرستاده شد. تکمیل فرم‌های ثبت نام و باز فرستاده شدن فرم‌های تکمیل شده از استان‌های مختلف به تهران زمان زیادی برد، مرحله بعد از آن بایگانی و قرائت الکترونیک فرم‌ها و ارسال آن به ثبت احوال بود، تائید فرم‌ها در اداره ثبت احوال هم فرآیند زمان بری بود. مجموع این عوامل باعثشد که از زمان ثبت نام تا ارسال فرم‌ها به شرکت‌های تعاونی دو سال طول بکشد.
وی همچنین افزود: استان تهران آخرین استانی بود که فرم‌های تکمیل شده را به سازمان خصوصی سازی تحویل داد و به همین علت کارگران این استان، آخرین کارگرانی هستند که برگه‌های سهام را دریافت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز