خبرگزاری کار ایران

در مراسمی باشکوه؛

وداع با پیکر پاک دو شهید گمنام در شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۲۳

مردم ولایی شهرستان پردیس صبح امروز ضمن تجدید پیمان با شهداء هشت سال دفاع مقدس در مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام شرکت و آنان را در تپه حرم شهداء فاز سه شهر پردیس به خاک سپردند.

مردم شهرستان پردیس صبح امروز ضمن تجدید پیمان با شهداء هشت سال دفاع مقدس، در مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام حضور یافتند و آنان را در تپه حرم شهداء فاز سه شهر پردیس به خاک سپردند.


به گزارش ایلنا از شمال شرق استان تهران، پیکر مطهر دو شهید گمنام ۲۲ و ۲۵ ساله که در جزیره مجنون به شهادت رسیده بودند صبح امروز با حضور مردم تشییع و در تپه حرم شهداء شهر پردیس به خاک سپرده شدند.


اقشار مختلف مردم بار دیگر همراه با مسولان شهرستان به استقبال لاله های گلگون کفن خود رفته و در حضور پیکر مطهر این شهیدان با آنان عهد و پیمانی دوباره بستند.


در مراسم دیگری که شب گذشته در مسجد اهل بیت بومهن برگزار شد، پیکر مطهر این عزیزان ساعاتی در این مسجد بوده و عاشقان ولایت با حضور خود به ذکر مصیبت و مداحی پرداخته و ساعاتی را با شهداء خود خلوت نمودند.


لازم به ذکر است این مراسم با همکاری شهرداری پردیس، فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه پردیس، فرمانداری، دفتر امام جمعه منطقه، اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر نهادهای فرهنگی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز