خبرگزاری کار ایران

دهیار روستای علی آباد خبر داد:

پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۱۹

این روستا برای اولین بار جشنواره پیاده روی خانوادگی به مناسبت میلاد با برکت حضرت علی(ع) را پایه ریزی کرده که این امر با هدف فرهنگ سازی ورزش همگانی و صبحگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

برای اولین بار روستای علی آباد از توابع شهرستان ورامین میزبان خانواده‌ها در جشنواره پیاده روی خواهد بود.
به گزارش ایلنا، دهیار این روستا با اعلام این خبر گفت: این روستا برای اولین بار جشنواره پیاده روی خانوادگی به مناسبت میلاد با برکت حضرت علی(ع) را پایه ریزی کرده که این امر با هدف فرهنگ سازی ورزش همگانی و صبحگاهی در دستور کار قرار گرفته است.
سهیل گلگونفر افزود: مراسم فوق سه شنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه و از ساعت ۷ صبح در نظر گرفته شده است و برای شرکت کنندگان جوایز نفیس و ارزنده‌ای تهیه دیده شده که در پایان به صورت قرعه کشی به خوش شانس‌ها اهدا خواهد شد.
وی ادامه داد: مسیر این همایش به طول ۳ کیلومتر و از محل یخچال و آرامگاه تاریخی علی آباد تا گلزار شهداء این روستاست.
دهیار روستای علی آباد اظهار داشت: از تمامی مسوولان و شهروندان استان تهران دعوت می‌شود تا با حضور در این برنامه مشوق اصلی خانواده‌ها و جوانان جهت شرکت در ورزش‌های همگانی و پرداختن به ورزش صبحگاهی باشند.
گلگونفر گفت: این برنامه با همکاری پایگاه‌های بسیج شهید بهرامی و شهید عشرت اسکندری، دهیاری و شورای ورزشی روستای علی آباد پایه ریزی شده است.
او ادامه داد: در پایان همایش از ابوطالب رضایی که یکی از ورزشکاران پیشکسوت، شاعر و مداح روستاست به جهت فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی که در این زمینه خدمات شایسته‌ای به اهالی روستا ارایه داشته، تقدیر به‌عمل خواهد آمد.
دهیار علی آباد همچنین گفت: این روستا طی چند هفته گذشته تور دوچرخه سواری نیز راه اندازی نموده که روزهای جمعه از ساعت ۷ صبح، علاقه مندان و جوانان به این رشته ورزشی با حضور در مکان تاریخی یخچال از این محل کار خود را آغاز کرده و تا امامزاده علی ابن جعفر(ع) رکاب می‌زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز