خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک خبر داد:

توجه به بخش‌های تولید و سلامت دو اولویت مهم دولت در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۲۵

دولت تدبیر و امید در وضعیت موجود و برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه، به مردم اعتماد کرده و متقابلا مردم نیز با رأی خود به این دولت اعتماد کردند.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: توجه به بخش‌های تولید و سلامت دو اولویت مهم دولت در سال جدید محسوب می‌شوند.
به گزارش ایلنا، علی صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها که به منظور لزوم بسترسازی و اقدامات پیشگیرانه مناسب و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های ذیربط با حضور معاونان فرماندار، اعضای ستاد هدفمندی یارانه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد به اولویت‌های مهم دولت در سال جدید اشاره کرد.
اعتماد بین مردم و دولت دوطرفه است
وی در خصوص نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزود: دولت تدبیر و امید در وضعیت موجود و برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه، به مردم اعتماد کرده و متقابلا مردم نیز با رأی خود به این دولت اعتماد کردند. دولت به عهده خود مردم گذاشته تا کسانیکه بی‌نیاز هستند انصراف دهند، این کار به منظور اعتماد به مردم است.
رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌های شهرستان قرچک بیان داشت: مجلس به دولت این اختیار را داده تا کسانیکه اطلاعات نادرست را در زمان ثبت نام درج می‌کنند، سه برابر مبلغ دریافتی جریمه شوند چراکه کلیه اطلاعات خانوار‌ها در سیستم اطلاعاتی کشور ثبت و پالایش شده است اما دولت خواسته تا خود مردم برای ثبت اطلاعات دقیق پیشقدم شوند زیرا هر زمان به مردم اعتماد کرده و به آن‌ها بها داده شده، ضرر نکرده‌ایم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا به امروز صد‌ها هزار نفر از دریافت یارانه انصراف داده‌اند و به بیان دیگر یارانه‌ای را که حقشان بوده به افراد نیازمند اهدا کرده‌اند، ادامه داد: این کار افراد جای تقدیر دارد و امید است به همت همین مردم تمام مشکلات پشت سر گذاشته شود.
توجه به بخش سلامت جدی است / رکود و تورم معضلات جدی کشور هستند
وی با تأکید بر اینکه دولت امسال بنا دارد به بخش سلامت و تولید اهمیت دهد، یادآور شد: بناست دولت به بیماران نیازمند دارو و درمان بیشتر توجه کند و بطور کلی بخش سلامت را جدی خواهد گرفت. همچنین برنامه بعدی خروج از رکود تورمی است. متأسفانه رکود و تورم دو معضل جدی است که این دولت با آن مواجه شده و کارش را سخت کرده است و تنها یاری مدیران و مردم عزیز است که می‌تواند موجب خروج از این بحران شود.
صادقی اضافه کرد: دولت سال گذشته علیرغم تحریم‌های موجود، ۱۶ میلیارد دلار فاینانس را عملیاتی کرد با اینکه دشمن روز به روز بر تحریم‌ها می‌افزود اما دولت تدبیر داشت و با خوش درخشیدن در عرصه سیاست خارجی و جلوگیری از صدور قطعنامه جدید، دست اجانب را رو کرد.
وی با اشاره به اینکه کشور ما یک درصد جمعیت جهان را دارد ولی ۹ درصد انرژی مازاد دنیا را مصرف می‌کند، یادآور شد: بحران آب و برق در کشور جدی است و باید مردم نسبت به این موضوع آگاه شوند و بدانند با ۲۰ درصد صرفه جویی در مصارف از بسیاری مشکلات جلوگیری بعمل می‌آید. اگر مردم را نسبت به امر صرفه جویی تشویق نکنیم در تابستان به مشکل برخواهیم خورد. برهمین اساس علاوه بر مدیران، رسانه‌ها نیز وظیفه مضاعفی برعهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز