خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک:

سخنان رهبری افقی روشن در برابر مسئولان نظام سلامت گشود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۶۳

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سلامت افزود: آن چه در قالب سیاستهای کلی سلامت از سوی رهبری ابلاغ شد، افقی روشن در برابر مسئولان و کارشناسان نظام سلامت گشود.

معاونان امور بهداشتی و فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با فرماندار شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، احمدرضا فرسار معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شریف ترکمن نژاد معاون امور فنی معاونت بهداشت دانشگاه شهید بهداشتی و بابک بختیاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین با علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک دیدار و پیرامون استقرار شبکه بهداشت در این شهرستان تازه تأسیس و مسائل بهداشتی و درمانی گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح بهداشتی و درمانی این شهرستان، از مسئولان دانشگاه شهید بهشتی خواست نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

صادقی با اشاره به ضرورت استقرار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان قرچک گفت: مردم شهرستان نیاز به این اداره و خدمات آن دارند چرا موضوع درمان از اهم نیازهای هر فرد و جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سلامت افزود: آن چه در قالب سیاستهای کلی سلامت از سوی رهبری ابلاغ شد، افقی روشن در برابر مسئولان و کارشناسان نظام سلامت گشود؛ همچنین موضوع سلامت، بهداشت و درمان از دغدغه های مهم دولت بوده و این مسئله در سخنان ریاست جمهوری به طور کامل مشهود است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه جلسات کارگروه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به طور منظم در برگزار می شود، یادآور شد: از مسئولان دانشگاه شهید بهشتی خواستاریم در استقرار شبکه بهداشت و درمان شهرستان تسریع کنند، فرمانداری نیز تمام توان خود را در این باره بکار خواهد گرفت تا این اداره هر چه زودتر به جمع دیگر ارگانهای منطقه بپیوندد و خدمات خود را به مردم ارائه دهد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این دیدار به اهمیت سلامت محصولات کشاورزی اشاره و بر ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به سیستم کشاورزی تأکید کرد.

احمدرضا فرسار همچنین از مسئولان مربوطه خواست تا آب شرب مصرفی روستاهایی که تحت پوشش آبفا نیستند به طور مرتب کلرزنی شود زیرا این امر در سلامت افراد نقش بسزایی دارد.

وی همچنین قول مساعد داد تا دانشگاه شهید بهشتی برای استقرار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نهایت تلاش خود را بکار گیرد.

گفتنی است در این نشست " رسولی " به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک معرفی شد که پس از استقرار اداره در منطقه، فعالیت خویش را آغاز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز