خبرگزاری کار ایران

فرماندار پاکدشت:

انصراف افراد بی‌نیاز از دریافت یارانه‌ها موجب تحقق برنامه های دولت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۸۴

فرماندار پاکدشت گفت: انصراف افراد بی‌نیاز از دریافت یارانه‌ها موجب محقق شدن برنامه های دولت ازجمله ارتقاء سلامت وامنیت غذایی جامعه خواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت درنشست با مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها گفت: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به عنوان یک ضرورت درسال جدید مطرح است ودراین مقطع لازم است کلیه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی با عزم همگانی ومدیریت جهادی این مرحله را مدیریت کنند.

وی تحقق این مهم را در سایه همکاری و تعامل مردم با مسئولان بیان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی میان مردم و آگاهی آنان از نحوه اجرای دقیق فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند کنترل تورم و بهبود شرایط اقتصادی را در پی داشته باشد.

در ادامه فرماندارپاکدشت ضمن دعوت همگانی، از مدیران وآحاد جامعه خواست که با ثبت نام نکردن وعدم درخواست یارانه نقدی دولت تدبیروامید را در اجرای برنامه های خویش و رشد وتعالی هرچه بیشتر اقتصاد کشور وافزایش سطح خدمات دربخشهای مختلف جامعه ازجمله بهداشت ودرمان یاری نمایند

فرماندارپاکدشت در بخشی از سخنان خود از آمادگی دستگاه‌های شهرستان برای اجرای مرجله دوم هدفمند ی یارانه ها در شهرستان پاکدشت و اتخاذ تمهیدات لازم برای ثبت‌نام اقشار مختلف در نقاط شهری و روستایی خبر دادوگفت: بر اساس برنامه اعلام شده توسط سازمان هدفمند سازی یارانه ها ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها " صفر " است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www. refahi. ir آغاز می شود.

وی اظهار داشت: سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها " یک " است نیز می بایست در روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی " دو " در روز ۲۲ فروردین، عدد " سه " در روز ۲۳ فروردین، عدد " چهار " در روز ۲۴ فروردین، عدد " پنج " در روز ۲۵ فروردین، عدد " شش " در روز ۲۶ فروردین، عدد " هفت " در روز ۲۷ فروردین، عدد " هشت " در روز ۲۸ فروردین و نهایتاً عدد " نه " در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند.

وی یادآور شد که ثبت نام از هرنقطه شهرستان با ورود به سایت www. refahi. ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند با در دست داشتن شماره ملی و کد پستی به دفاترخدمات پست و پیشخوان دولت، دفاتر پلیس + ۱۰ و دفاتر ICT روستایی و همچنین کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز