خبرگزاری کار ایران

توسط فرماندار قرچک؛

نمایشگاه بهاره شهرستان قرچک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۹۷

نمایشگاه بهاره شهرستان قرچک در راستای تنظیم بازار و تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز شهروندان این منطقه توسط علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک به صورت رسمی افتتاح شد.

ایلنا: نمایشگاه بهاره شهرستان قرچک در راستای تنظیم بازار و تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز شهروندان این منطقه با حضور علی صادقی فرماندار، ولی اله زندیه رییس صنعت، معدن و تجارت، اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین محلی و منطقه‌ای به صورت رسمی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به مناسبت سال نو و به منظور تثبیت قیمتها و کنترل بازار برپا شده است.

به گزارش " ایلنا "، " علی صادقی " با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت جدی بر تنظیم بازار و این نمایشگاه داشته باشد، افزود: برای کنترل قیمتها بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه و سطح شهرستان حضور داشته و پیگیر شکایات مردمی هستند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با توجه به نزدیکی سال نو در بخش تنظیم بازار و همچنین عرضه میوه، برنج و مواد پروتئینی قیمت مصوب دایر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: در این نمایشگاه انواع اقلام مورد نیاز مردم در شب عید نوروز عرضه خواهد شد و شهروندان می تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را به بازرسان مستقر در نمایشگاه و یا از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

صادقی گفت: در این نمایشگاه ۱۶۰ غرفه عرضه کالا واقع در بلوار امام خمینی جنب پایانه مسافربری شهرستان قرچک افتتاح شد و تا ۲۵ اسفندماه پذیرای شهروندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز