خبرگزاری کار ایران

به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

اختتامیه چارمین جشنواره شعر دفاع مقدس در شرق استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۹۷

اختتامیه چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس در دو بخش شعر دفاع مقدس و عاشورایی در شرق استان تهران به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزار گردید.

اختتامیه چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس در دو بخش شعر دفاع مقدس و عاشورایی در شرق استان تهران به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد.

ایلنا - به گزارش خبرگزاری ایلنا از شرق استان تهران اختتامیه چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس بعداز ظهر چهارشنبه در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه آزاد رودهن با حضور شاعران و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سرهنگ پاسدارعلی رحمانی رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شرق استان تهران در این مراسم اظهار داشت: ما امروز رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده داریم و همه باید تلاش و کوشش کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم و این فرهنگ نورانی را به نسل‌های جدید انتقال دهیم و یکی از راه‌های انتقال فرهنگ، هنر و ادبیات است.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های شعر در همین راستا است چه شعرایی که در دفاع مقدس حضور داشتند و چه شعرایی که به این عرصه اضافه گردیند نسلی که دفاع مقدس را ندیده ولی برای آن شعر می‌سراید که این جای شکر گزاری دارد.

علی رحمانی عنوان داشت: فراخوان جشنواره از آذر ماه بود و آثار شاعران در ۴ محور شعری دفع مقدس، مقاومت ملل، بکارگیری مضامین عاشورایی در شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

این مسئول در ادامه بیان نمود: آثار رسیده به جشنواره ۱۱۳ اثر که ۱۲ اثر برگزیده در ۴ محور و همچنین ۵ اثر قابل تقدیر در این جشنواره انتخاب شد.

مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شرق استان تهران در خاتمه گفت: سطح این جشنواره نسبت به دیگر نقاط از سطح بالاتری برخوردار بوده وهمانند سه دوره گذشته کلیه آثار ارسالی در قالب کتابی چاپ و انتشار داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز