خبرگزاری کار ایران

موسی قلی زاده عضو شورای شهر گلستان:

شوراها به‌دنبال شهرت نیستند بلکه به‌دنبال محبوبیت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۸

انتظار مردم از شورا‌ها که عنوان شورای اسلامی شهر را یدک می‌کشند این است که به آنان کمک کنند تا مشکلات اساسی منطقه در مسیر حل و فصل قرار گیرد.

ایلنا: اعضای شورای اسلامی شهر گلستان تلاش می‌کنند با جدیت کامل مشکلات شهرو مشکلات مردم فهیم شهر گلستان را پیگیری نمایند تا چرخ از ریل خارج شده را به جای خود برگردانند. انتظار مردم از شورا‌ها که عنوان شورای اسلامی شهر را یدک می‌کشند این است که به آنان کمک کنند تا مشکلات اساسی منطقه در مسیر حل و فصل قرار گیرد.
به گزارش ایلنا، موسی قلی‌زاده گفت: ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در صحنه‌های حماسه آفرین، بخصوص در یوم اله ۲۲ بهمن، امروز اعضای شورای اسلامی شهر گلستان تلاش می‌کنند با جدیت کامل مشکلات شهرو مشکلات مردم فهیم شهر گلستان را پیگیری نمایند تا چرخ از ریل خارج شده را به جای خود برگردانند. انتظار مردم از شورا‌ها که عنوان شورای اسلامی شهر را یدک می‌کشند این است که به آنان کمک کنند تا مشکلات اساسی منطقه در مسیر حل و فصل قرار گیرد.
عضو شورای شهر گلستان در ادامه با بیان اینکه شورا‌ها این دوره بدنبال شهرت نیستند افزود: شورا‌ها بدنبال محبوبیت هستند و در رابطه با سوال شما که کارهای روبنایی خوبی در حال انجام است ولی کارهای زیربنایی هنوز شکل واقعی به خود نگرفته است باید عرض کنم که کارهای عمرانی انجام شده‌‌ همان کارهای زیربنایی است و یک مفهوم دارند به همین منظور به چند کار عمرانی شروع شده اشاره می‌کنم. متصل نمودن ۳۰ متری شمالی در سمت شهرک امام حسین(ع) به کمربندی شمالی شهر گلستان، تعریض نمودن پل سه راه آدران، پیگیری کارهای تنها بیمارستان شهرستان، ساماندهی نمودن رودخانه شادچای وسیاب، ساماندهی کردن ترمینال شهری و بین شهرستانی پیگیری جهت باز گشایی خیابانهای مسدود در قلعه میر و حسن آباد گلستان از جمله کارهای عمرانی و زیربنایی است.
وی اضافه کرد: ضمن اینکه رسیدگی به بلوار اصلی گلستان و قلعه می‌ر، تعویض نمودن لوله‌های آب خیابان حبیب ابن مظاهر در شهرک صادقیه، خیابان بهشتی، لکه گیری در سطح شهر که بصورت کلی انجام گرفته همه این‌ها در راستای کارهای زیربنایی شهر بوده است.
مسئول دفتر نماینده شهرستان در رابطه با برنامه‌های سال ۹۳ نیز چنین گفت: در نظر داریم انشااله چند پروژه مهم و لازم را در سال ۹۳ به انجام برسانیم که یکی ساماندهی رودخانه شادچای و سیاب بصورت کلی است. دومی پروژه سه راه آدران است که نیاز اصلی و فوری شهر نبوده به همین خاطر به تاخیر افتاد اما چون شورا و شهرداری در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته بودند تصمیم گرفته شد که اجرای این پروژه هم از سرگرفته شود.
قلی‌زاده در ادامه گفت: به حمداله با درایت اعضای شورا و شهردار توانمند و با توافقاتی که با پیمانکار مربوطه انجام گرفته با قدرت تمام اجرای پل سه راه آدران کلید خواهد خورد و به نتیجه خواهد رسید. دو پروژه دیگر هم که مد نظر است و اجرای آن پروژه‌ها در جبران کمبود برخی از سرانه‌ها ما را کمک خواهد کرد اجازه بدهید تصمیم نهایی درباره آن‌ها گرفته شود سپس اعلام و شروع بکار خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی در رابطه با کمبود برخی سرانه‌ها در شهرگلستان گفت: رودخانه شادچای خود یکی از مهم‌ترین فضای سبز شهر گلستان خواهد بود. همچنین تلاش خواهیم کرد پارکهای کوچک و پاتوق محلهای موجود را افزایش دهیم تا مردم شهر گلستان و بیشتر سالمندان جایی برای هواخوری و تفریح همراه با نشاط و شادابی را دارا باشند. درجبران کمبود سرانه فضای سبز ومکانهای تفریحی این پروزه می‌تواند کمک حال باشد.
قلی‌زاده خاطر نشان کرد: ما خادم این مردم هستیم وظیفه ما این است که به مردم هزینه درست نکنیم شورای اسلامی و مردمی، به معنای پیش بردن اهداف با کمترین هزینه است. به این باور نباشیم که چیز کمی بدست آورده‌ایم و خیلی چیز‌ها را از دست داده‌ایم آنچه که بدست آورده‌ایم و برای مردم کار کرده‌ایم قابل ارزش است.
عضو شورای شهر گلستان در پایان گفت: بعضی‌ها می‌خواهند با سنگ اندازی شورای شهر را به چالش بکشند و خود را پیروز اعلام کنند در حالیکه هر جریانی صحبت‌های مردم را بشنود، پیروز میدان خواهد بود. آن‌ها ئیکه منم منم می‌کنند این منم‌ها و غرور‌ها آن‌ها را به شکست نزدیک خواهد کرد و در آخر بنده بعنوان مسئول دفتر نماینده شهرستان و عضو شورای شهر گلستان از اعضای محترم شورا و شهردار محترم و کارمندان گرامی شهرداری استدعا دارم که گذشت داشته باشند چون گذشت یکی از عوامل وحدت آفرین در بین همه ما است ما باید آگاه باشیم چراکه در سایه همین وحدت بسیاری از مشکلات جامعه حل و آرامش به جمع ما برمی گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز