خبرگزاری کار ایران

دبیر کل بنیاد تدبیر و امید ایرانیان:

هیئت رئیسه بنیاد تدبیر و امید استان تهران تشکیل می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۱

" محرم علی خداوردی " دبیر کل بنیاد تدبیر و امید ایرانیان از تشکیل هیئت رئیسه بنیاد تدبیر و امید استان تهران ظرف چند روز آینده خبر داد.

ایلنا: دبیر کل بنیاد تدبیر و امید ایرانیان از تشکیل هیئت رئیسه بنیاد تدبیر و امید استان تهران ظرف چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شرق استان تهران، " محرمعلی خداوردی " دبیر کل بنیاد تدبیر و امید در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در راستای زمینه سازی و تحقق آرمانهای مردمسالاری دینی با رویکرد تدبیر حکیمانه و آگاهانه، سیاست ورزی اخلاق گرایانه مبتنی بر دو ویژگی بنیادی مسئولیت پذیری و پاسخگویی نهاد تصمیم گیر در برابر جامعه، همواره برای عینیت بخشی به امید فزاینده در سطح جامعه به صورت مجموعه ای منسجم، هدفمند و آینده نگر به مثابه بنیاد اجتماعی و فرهنگی با دو ویژگی " غیردولتی و غیرانتفاعی " درچارچوب قانون اساسی کشور تأسیس گردیده است.

دبیر کل بنیاد تدبیر امید ایرانیان در ادامه بیان داشت: از آنجایی که این تشکل همواره خود را حامی دولت تدبیر و امید میداند، در راستای اهداف دولت فهیم و محترم حمایت قاطع خود را اعلام میدارد.

" محرمعلی خداوردی " گفت: از این جهت برآنیم تا با تشکیل هیئت رئیسه استان تهران بر ادامه روند حمایتی خود از دولت دکتر روحانی بیافزائیم.

دبیر کل بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در رابطه با انتصاب استاندار جدید خراسان رضوی عنوان کرد: بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در سراسر کشور از گزینه پیشنهادی، آقای حمیدرضا مومنی جهت تصدی استانداری خراسان رضوی اعلام حمایت می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز