خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران تاکید کرد:

نباید اجازه دهیم قانون گریزی در کشور ظهور کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۵

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران اشهار داشت: دستگاهی که مطالبه مردم را پیگیری نکند از نظام نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران اشهار داشت: دستگاهی که مطالبه مردم را پیگیری نکند از نظام نیست.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین چاوشی در مراسم معارفه علی صادقی فرماندار جدید شهرستان قرچک افزود: دولت تدبیر و امید در صدد برانگیختگی دنیا علیه ایران نیست، ایران با هر کشوری که برخورد و رفتاری کریمانه داشته باشد رفتاری انسانی در پیش می گیرد و در برابر کشورهای زورگو که تلاش دارند رفتار غیر منطقی خود را بر ایران تحمیل کنند و حرف خود را به کرسی بنشانند ایستادگی خواهد کرد.

وی بیان کرد: دولت خود را متعهد می داند که حول محور ولایت و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و با بهره گیری از توان تمامی گروه ها حتی گروه های مخالف با دولت و حرکت در چارچوب رفتار انسانی در مسیر قانون حرکت کرده و چشم انداز ۲۰ ساله کشور را دنبال کند.

چاوشی گفت: دولت عمل به قوانین مجلس را تکلیف خود می داند، دیگر زمان آن گذشته که رئیس جمهور مصوبات مجلس را غیر قابل اجرا بداند، نباید اجازه دهیم که قانون گریزی که آفت جامعه است بار دیگر در این کشور ظهور پیدا کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: هیچکس حق ندارد نظام را به نفع خود مصادره نماید، نظام ایران اسلامی بر پایه جمهوری اسلامی شکل گرفته و جمهوری بدون اسلام معنا ندارد.

دستگاهی که مطالبه مردم را پیگیری نکند از نظام نیست

وی افزود: ادارات و نهادهای دولتی باید برای خدمت به مردم شکل گیرد، اداره ای که نتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند بسته باشد بهتر است، دستگاه و اداره ای که مطالبات مردم را پیگیری نکند از جمهوری اسلامی و نظام نیست.

این مسئول یادآور شد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق الهی است که به واسطه محدودیت های موجود نمی تواند نصیب هر کسی شود، باید از این فرصت در جهت خدمت به مردم استفاده کرد و با قرار گرفتن در مسیر خداوند، زمینه پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

وی ادامه داد: دولت تلاش دارد تا با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از مدیران توانمند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف نماید، شاید در این مسیر مردم با سختی هایی نیز روبرو شوند ولی یقینا همراهی مردمی که در طول ۳۵ سال گذشته پای انقلاب ایستاده اند دولت را یاری خواهد کرد تا بر مشکلات فائق آمد.

چاوشی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از منابع و معادن غنی برخوردار است و ازنظر منابع گازی رتبه نخست جهان را دارد، کشوری که بر پایه محبت اهل بیت عصمت و طهارت بنا شده نباید فقیر بماند، گفت: دولت تلاش دارد برای خروج از مشکلات برنامه ریزی نموده و مشکل را با کمک مردم برطرف کند.مسوولین باید با برنامه ریزی مناسب و دقت عمل از کمترین امکانات بیشتری بهره را در جهت رفع مشکلات مردم ببرند.

ضرورت جلوگیری از ورود افراد کم ظرفیت در عرصه مدیریت

وی افزود: باید از ورود افراد کم ظرفیت در عرصه مدیریت جلوگیری کرد و از افراد توانا که عموما داوطلب حضور در عرصه های مدیریتی نیستند استفاده نمود تا کشور از بن بست خارج شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: تلاش برای تصدی پست و مقام زمانی که فرد ظرفیت و فرصت انجام دادن کاری را ندارد بی ارزش است، هدف اصلی برای تصدی پست فقط رفع مشکلات مردم و کمک به توسعه کشور است، باید فضا برای کسانی که دل در گرو نظام دارند فراهم شود تا آنان بتوانند باعثرفع مشکلات مردم شوند.

فرمانداری که برنامه های دولت را دنبال نکند تغییر جایگاه می یابد

وی اضافه کرد: عملکرد فرمانداران شهرستان های استان تهران هر ماه توسط معاونان استاندار بررسی می شود تا فعالیت آنان در مسیر برنامه های دولت انجام شود، اگر فرمانداری نتواند برنامه های دولت را دنبال کند هرچند که انسان خوبی نیز باشد برای این که بتواند خدمت بهتری به مردم ارائه کند در جایگاه دیگری قرار می گیرد که بتواند سودمندتر باشد.






نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز