خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار تهران صورت گرفت؛

افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی وخدماتی در شهرستان پردیس / افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۴۱

۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی و همچنین ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان پردیس با حضورسید حسین هاشمی استاندار تهران، محسن نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی، حسین طلانماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان لشگری و کشوری افتتاح شد.

همزمان با نهمین روز از ایام ا… دهه فجر ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی و همچنین ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان پردیس با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، محسن نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی، حسین طل انماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام توسلی امام جمعه پردیس و بومهن و تنی چند از مسئولان لشگری و کشوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شمالشرق استان تهران سید حسین هاشمی همچنین ضمن بازدید از فاز ۱۱ پردیس(سایت کوزو) نسبت به آماده سازی هرچه سریع‌تر این واحد‌ها و تحویل آن به متقاضیان تأکید کرد.

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون رفاه و امور اجتماعی، بهزیستی، دارایی و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان پردیس افتتاح شد.

استاندار تهران در ادامه بازدید‌ها از نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه فنی و حرفه‌ای پردیس، افتتاح کلانتری جاجرود، پروژه گازرسانی به روستاهای خسروآباد، کمرد، شمس آباد و تپه سیف دیدن و اظهار داشت: با توجه به اسکان چندصد هزار نفری در واحدهای مسکن مهردر آینده نزدیک نیاز شدید به فضاهای آموزشی است که این امر با تعامل با دستگاههای مربوطه در حال بررسی است.

این مسئول همچنین در مراسم کلنگ زنی احداثساختمان بخشداری جاجرود و افتتاح مسجد فاز ۳ پردیس نیز شرکت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز