خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی – ورزشی فجر در شهرستان ورامین به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۶۸

محمدحسین‌نژاد: این باعثخرسندی ورزش است که یک منطقه بتواند چنین جشنواره‌ای را با کمترین بضاعت ولی با قدرت برگزار نماید.

جشنواره فرهنگی – ورزش فجر در حالی در شهرستان ورامین به پایان رسید که بیش از ۷۰ رشته ورزشی اقتدار خود را در مقابل دیدگان مسئولان استان و شهرستان به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایلنا، در این جشنواره باشکوه ۳۱ هیات در بخش بانوان و ۴۰ هیات ورزشی در قسمت آقایان با نظم خاص و با حضور بیش از ۲ هزار نفر جمعیت علاقه‌مند به ورزش، در سالن شهید گلعباسی ورامین به رژه پرداختند.
سخنرانی توسط مسئولان و اجرای برنامه‌های نمایشی به همت چند هیات ورزشی در کنار تجلیل از دو خانواده شهید خدایی و گلعباسی و همچنین تقدیر از پیام خانلرخانی قهرمان سالهای نه چندان دور ورامین و مربی حال حاضر تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران، از جمله برنامه‌های زیبا و به یادماندنی در این جشنواره در نظر گرفته شد که با استقبال علاقه مندان نیز مواجه شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، با اعلام رضایت از برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به اینکه در چند جشنواره دیگر شهرستان‌های استان تهران حضور یافتم، ولی به جرات می‌توان گفت ورامین از لحاظ کیفی و کمی از دیگر مناطق پیشی گرفت و توانست رضایت همگان را از برپایی باشکوه این جشنواره برآورده نماید.
محمدحسین‌نژاد فلاح افزود: این باعثخرسندی ورزش است که یک منطقه بتواند چنین جشنواره‌ای را با کمترین بضاعت ولی با قدرت برگزار نماید.
او ادامه داد: وجود پرسنل کارآمد و باتجربه و حضور رئیسی با تدبیر در این برهه‌های زمانی می‌تواند به کار آید تا بتواند شایستگی‌های یک اداره را به منصه ظهور گذارد.
مدیرکل اظهار داشت: اقتدار ورزش ورامین با این جشنواره نمایان شد که امیدواریم این امر همچنان ادامه یابد تا تهران بتواند از پتانسیل ورزشی این منطقه بهره‌مند شود.
نژادفلاح در پایان گفت: ورامین درحال حاضر با فاصله زیادی از دیگر رقبا در مکان اول برپایی جشنواره فرهنگی – ورزشی فجر قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز