خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران خبر داد:

اصلاح بیش از ۱۵۰۰ فقره انشعابات فرسوده در جنوب شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از اصلاح و نوسازی بیش از ۱۵۰۰فقره انشعابات فرسوده آب جنوب شرق استان تهران خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از اصلاح و نوسازی بیش از ۱۵۰۰فقره انشعابات فرسوده آب جنوب شرق استان تهران خبر داد.
به گزارش ایلنا، منصور جنتی در این خصوص گفت: به منظور تکمیل عملیات اصلاح شبکه‌های فرسوده، اصلاح و نوسازی انشعابات موجود بر روی خطوط شبکه توزیع نیز الزامی‌ست.
وی افزود: در همین راستا برای کاهش هدر رفت آب و ارتقای کیفیت آبرسانی به شهروندان محترم، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از ۱۵۰۰فقره از این انشعابات در شهرهای تحت پوشش شرکت اصلاح و نوسازی شدند.
جنتی اظهار داشت: در اجرای اصلاح انشعابات فرسوده از لوله و اتصالات با کیفیت مطلوب استفاده شده است.
نصب شیر کنترل فشار آب در مسکن مهر پاکدشت
وی به نصب و راه اندازی یک دستگاه شیر کنترل فشار در شبکه توزیع آب مسکن مهر شهرستان پاکدشت اشاره نمود و افزود: با مشاهده افت و نوسانات فشار آب در شبکه توزیع مسکن مهر پاکدشت، مراتب مورد بررسی کار‌شناسانه و تخصصی قرار گرفت و به همین منظور نصب شیر کنترل فشار در این منطقه ضروری به نظر آمد. در همین راستا جهت تعدیل فشار آب، یک دستگاه شیر کنترل فشار بین خطوط انتقال ۴۰۰مسکن مهر و ۱۰۰۰ میلی متری جمع آوری آب چاههای مخزن هفت هزار متر مکعبی، نصب و راه اندازی شد.
وی اظهار داشت: با اجرای این طرح ضمن جلب رضایت شهروندان محترم ساکن مسکن مهر پاکدشت، شاهد ثابت ماندن فشار آب در شبکه توزیع این منطقه نیز هستیم.
اصلاح کولکتور ایستگاه پمپاژ در آبفای قرچک
منصور جنتی به اصلاح و بازسازی کولکتور ۶۰۰ ایستگاه پمپاژ شماره ۲ شهرستان قرچک اشاره کرد و افزود: عملیات اصلاح کولکتور با هفتاد متر لوله گذاری به قطر ۴۰۰و ۶۰۰ میلی متری چدن داکتیل و با استفاده از بیست قطعه اتصالات استاندارد انجام شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران بیان داشت: در این عملیات لوله‌های قدیمی و فرسوده از مدار بهره برداری خارج و کیفیت بهره وری تاسیسات ایستگاه پمپاژ ارتقا یافت.
وی تصریح کرد: با اصلاح و نوسازی کولکتور ضمن کاهش هدر رفت انرژی و نشتی آب، امکان افزایش پمپاژ نیز در ایستگاه مذکور حاصل شد.
عملیات سه راه گیری در شبکه آبرسانی شهرستان پاکدشت
وی به یک مورد عملیات سه راه گیری در شبکه آبرسانی در کوتاه‌ترین فاصله زمانی در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: این سه راه گیری بر روی خطوط انتقال ۸۰۰و ۱۰۰۰میلیمتری و با تلاش و همت کارکنان این امور در کمترین زمان ممکن اجرا شد.
جنتی افزود: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین سرعت بخشیدن به مراحل اجرای سه راه گیری، این عملیات در شبکه آبرسانی پاکدشت بدون قطعی آب انجام شد.
برگزاری کارگاه آموزشی خدمات الکترونیکی بانکی
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران با بیان اینکه کارگاه آموزشی خدمات الکترونیکی بانکی در محل سالن جلسات این شرکت تشکیل شد، گفت: این کارگاه با هدف آشنایی و آموزش خدمات بانکداری نوین به کارکنان شرکت، به صورت درون سازمانی و با همکاری بانک ملی برگزار شد.
جنتی در ادامه افزود: پیشرفته‌ترین دست آوردهای خدمات الکترونیکی بانکی جهت افزایش آگاهی و اطلاعات پرسنل شرکت با حضور استاد مربوطه طی ۴ساعت به آنان آموزش داده شد.
وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اینچنین کارگاه و دوره‌های آموزشی بتوانیم کیفیت و سطح خدمات رسانی به مشترکین محترم را ارتقاء ببخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز