خبرگزاری کار ایران

دیدار فرمانده سپاه شهرستان پیشوا با خانواده شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۸

امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم و عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با خانواده شهیدان صانعی، ابراهیم رمضانی، سید مجتبی طباطبایی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن درویشی به همراه حجت الاسلام باقر تاجیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا و چند تن از پایوران با حضور در بیت‌های طلبه شهداء شهرستان شهیدان مسعود صانعی، ابراهیم رمضانی، سید مجتبی طباطبایی با پدر و مادر این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.
فرمانده سپاه ناحیه پیشوا در این دیدار با بیان اینکه، یقینا شهدا برای اسلام و انقلاب فداکاری کردند اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم و عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.
درویشی با اشاره به ایام اربعین سید و سالار شهیدان خاطر نشان کرد: راه شهدا بر گرفته از مکتب عاشورا و آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام است.
وی افزود: وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و انشاءالله امانتدار خوبی باشیم و بار امانتی که به دوش ما گذاشتند به صاحب اصلی آن برسانیم.
فرمانده سپاه ناحیه پیشوا تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا کمتر از دیدار و زیارت شهید نیست و من و همکاران باید افتخار کنیم که خادم خانواده شهدا باشیم.
حجت الاسلام باقر تاجیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در این دیدار گفت: سپاه حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) استان تهران در نظر دارد در اسفند ماه سال جاری کنگره شهدای طلبه و روحانی استان تهران را برگزار کند.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان پیشوا چهار شهید طلبه و روحانی به نام‌های شهید حجت الاسلام حسین کاشانی، شهید حجت الاسلام ابراهیم رمضانی، طلبه شهید سید مجتبی طباطبایی و طلبه شهید مسعود صانعی را تقدیم انقلاب کرده است سهمی در این برنامه خواهد داشت. وانشاء الله بتوانیم ادامه دهند این شهداء باشیم.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز