خبرگزاری کار ایران

فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

منطقه ۲۰ میزبان نخستین پیاده روی اربعین حسینی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۰۰

با در نظر گرفتن تمهیدات ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری مسیر پیش بینی شده این حرکت معنوی، در منطقه ۲۰ پذیرای عزاداران حسینی است.

شهرداری منطقه ۲۰ با لحاظ تمهیدات لازم در مسیر حرکت نخستین پیاده روی اربعین حسینی در شهر تهران، به استقبال این اقدام مردمی رفت.
به گزارش ایلنا، حبیب الله غفوری به نخستین پیاده روی اربعین حسینی در شهر تهران که از میدان شهدا آغاز و به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ختم می‌شود اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن تمهیدات ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری مسیر پیش بینی شده این حرکت معنوی، در منطقه ۲۰ پذیرای عزاداران حسینی است.
غفوری با اشاره به اینکه این اقدام بر اساس حدیثمشهور امام هادی(ع) که فرموده‌اند: «من زار عبدالعظیم بری کمن زار الحسین بکربلا» شکل گرفته است افزود: به منظور تامین امنیت و رفاه حال زائران و عزاداران حسینی تیم‌های کار‌شناسی و نظارتی از حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری در مسیر حرکت این هیئت مردمی مستقر هستند.
وی اظهار داشت: ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در میادین بسیج مستضعفین(سه راه ورامین) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مستقر شده‌اند تا به عزاداران و زائران حسینی خدمات ویژه ارائه کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در ادامه به دیگر برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: تمامی سراهای محله و مراکز فرهنگی منطقه ۲۰ با محوریت مساجد و هیئت‌های مذهبی و مشارکت مدیران محله همزمان با این روز اقدام به برپایی مراسم سوگواری و سخنرانی مذهبی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز