خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار تهران:

صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار بسیار مهم و با ارزش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۵

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در جلسه مشترک هماهنگی مدیران روابط عمومی فرمانداریهای استان تهران گفت: صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار بسیار مهم و با ارزش است.

اولین نشست مشترک مدیران روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان تهران صبح امروز با حضور علیرضا‌مهدوی مشاور‌امور‌فرهنگی و مدیرکل‌روابط عمومی استاندارتهران در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهدوی شاهرودی در این جلسه ضمن تبیین نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی باید ماموریتهایش را بصورت دقیق و جدی انجام دهد و در این رابطه باید از تمام ظرفیتهای فرمانداری بهره برد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: اگر بخواهیم همه کارهایی که از روابط عمومی انتظار می‌رود و برعهده دارد را انجام داد و همینطور در بین همه دستگاههای استان نیز هماهنگی ایجاد کرد طبیعتا باید ده‌ها نیروی کاری در اختیار باشد که امری غیر ممکن است در نتیجه باید همکاران ما در روابط عمومی‌ها کارشناسان کیفی باشند و کار را از خودشان بدانند و با جان و دل انجام دهند تا هم کار خوب انجام شود و هم خود لذت انجام کار را ببرند.

وی افزود: همچنین صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار بسیار مهم و با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت و نباید در اطلاع رسانی برای جذب مخاطب یا توجه رسانه‌ها از تیترهای ناصحیح و عوامانه استفاده کرد.

علیرضا مهدوی افزود: فرمانداران نیز باید در برخورد با ادارات روابط عمومی جانب اعتدال را داشته باشند و نه اینکه روابط عمومی را بی اهمیت ترین اداره خود قرار دهند و یا نه اینگونه که از روابط عمومی توقع تبلیغ شخص فرماندار را داشته باشند و این برای انجام کار حرفه‌ای ارزشی ندارد.

همچنین در این جلسه مدیران روابط عمومی فرمانداریها ضمن ارایه گزارش عملکرد خود به بیان دیدگاهها و نظرات خود در رابطه با وظایف روابط عمومی نیز پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز