خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور خبر داد:

اجرای طرح زمستانه در شرق استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۳

طرح زمستانه با هدف افزایش انضباطی ترافیکی و ایمنی تردد وسایل نقلیه در محور‌ها و معابر برف گیر درون شهری و برون شهری شرق استان تهران انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: طرح زمستانه با هدف افزایش انضباطی ترافیکی و ایمنی تردد وسایل نقلیه در محور‌ها و معابر برف گیر درون شهری و برون شهری شرق استان تهران انجام خواهد شد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا همیانی افزود: این طرح از تاریخ ۲۰ آذرماه لغایت ۲۰ اسفند ماه سال جاری در شرق استان تهران عملیاتی می‌شود.
وی ادامه داد: ویژگی بارز این طرح برنامه ریزی و اجرای طرح زمستانه با همکاری با سایر دستگاه‌های امداد رسان همچون هلال احمر، اورژانس، راهداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواهد بود.
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در راستای این همکاری دستورالعمل این طرح به تمامی دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شده است.
این مقام مسئول افزود: شهرهای شمالی همچون دماوند، فیروزکوه، رودهن، بومهن و پردیس که از جمله مناطق برف گیر بوده که به همین جهت از شهرداران و مسئولان توقع می‌رود تا با آمادگی کامل به صورت شبانه روزی در رفع مشکلات احتمالی کوشا و پویا باشند.
همیانی ادامه داد: در این خصوص از شهرداریهای ورامین، پاکدشت، پیشوا و جوادآباد هم خواهشمندیم خود را برای بارش‌های سنگین مهیا نمایند تا در صورت لزوم بتوانند با آمادگی کامل به سراغ مشکلات به وجود آمده رهسپار شوند.
سرهنگ همیانی به رانندگان و شهروندان توصیه نمود در این ایام از سفرهای غیر ضروری بپردازند و در صورت نیاز به سفر به طور حتم در روز سفر نمایند و از سالم نمودن وسیله نقلیه همچون برف پاک کن، موتور و وسایل گرمایشی و همچنین چراغ قبل از آغاز سفر اطمینان حاصل نمایند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در طول سفر پتو، لباس و آذوقه به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز