خبرگزاری کار ایران

شهردار پرند:

مشکلات شهر جدید پرند با تعامل و هم‌بستگی مسئولان برطرف خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۵

شهردار پرند با اشاره به جلسه امروز خود با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای نریمان قول مساعدت دادند تا با توانمندسازی شهرداری در امر درآمدزایی میزان خدمات به مردم افزایش یابد.

ایلنا: شهردار پرند با اشاره به جلسه امروز خود با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای نریمان قول مساعدت دادند تا با توانمندسازی شهرداری در امر درآمدزایی میزان خدمات به مردم افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، بهروز کاویانی در گفتگو با خبرنگاران، درباره جلسه امروز معاون وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید کشور با مسئولان شهرهای جدید اظهار داشت: در این جلسه نیز درخواست‌های خود و شورا را با معاون وزیر مطرح کردیم.

وی افزود: ابتدا درخواست داشتیم تا دولت و شرکت عمران هرچه زود‌تر نسبت به اتمام انجام تعهدات خود گام بردارند و همچنین درخواست کردیم تا برهمین اساس ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای شامل ساختمان‌های انتظامی، آموزشی و درمانی هرچه زود‌تر تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار پرند تصریح کرد: آقای نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار بر توانمندسازی شهرداری‌های جدید کشور تاکید داشته و کمک به این شهرداری‌ها را به منظور ارتقای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ضروری دانست.

کاویانی یادآور شد: در این جلسه نیز بر تعامل با شهرداری به منظور افزایش درآمدزایی و ایجاد درآمدهای پایدار تاکید شد و همچنین قول مساعدت‌هایی را به منظور در اختیار قرار دادن برخی امکانات که موجب افزایش توانمندسازی شهرداری در امر خدمت‌رسانی شود داده‌اند.

وی تاکید کرد: مشکلات شهر جدید پرند هرچه زود‌تر و با تعامل و هم‌بستگی که بین مسئولان اجرایی وجود دارد برطرف خواهد شد و امیدواریم مردم شاهد تحولات اساسی و ارتقای خدمات باشند.

شهردار پرند همچنین درباره ایجاد سه میدان میوه و تره‌بار گفت: ساخت سه میدان میوه و تره‌بار در سه فاز نخست شهر جدید پرند که در اختیار شهرداری قرار دارد آغاز شد و تا اوایل سال آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز