خبرگزاری کار ایران

رضا صفائی:

شهرستان رباط کریم از نظر سرانه کتابخانه در جایگاه خوبی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۶

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رباط کریم در هفته کتاب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان رباط کریم با داشتن ۷ باب کتابخانه عمومی ۵۲۰۰۰ نسخه کتاب، ۱۶۰۰۰ نفر عضو در جایگاه خوبی از نظر سرانه کتابخانه ای قرار دارد.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رباط کریم در هفته کتاب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان رباط کریم با داشتن ۷ باب کتابخانه عمومی ۵۲۰۰۰ نسخه کتاب، ۱۶۰۰۰ نفر عضو در جایگاه خوبی از نظر سرانه کتابخانه‌ای قرار دارد.
به گزارش ایلنا، در هفته کتاب و کتابخوانی(۲۴ آبانماه لغایت ۳۰ آبان) کتابخانه عمومی شهرداری رباط کریم برنامه‌های خود را در این هفته اجرا کرد.
رضا صفائی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری رباط کریم ضمن تبریک به‌مناسبت هفته کتاب در این خصوص اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهرداری رباط کریم که در طبقه فوقانی فرهنگسرای معلم دایر است بیش از ۱۲۰۰۰ عنوان کتاب و ۱۸۰۰ عضو فعال دارد که با امکانات بسیار خوب و با مدیریت شهرداری در حال فعالیت است.
به گزارش ایلنا، صفائی ادامه داد: در هفته کتاب برنامه هائی از جمله برپائی نمایشگاه تازه‌های کتاب، ثبت نام رایگان در کتابخانه عمومی، تجلیل از عضو‌های فعال کتابخانه، تجلیل از خادمان کتاب و… از جمله برنامه هائی بود که در هفته کتاب ۹۲ صورت گرفت.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رباط کریم در هفته کتاب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان رباط کریم با داشتن ۷ باب کتابخانه عمومی ۵۲۰۰۰ نسخه کتاب، ۱۶۰۰۰ نفر عضو در جایگاه خوبی از نظر سرانه کتابخانه‌ای قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: در مقایسه با شهرستانهای دیگر به نسبت جمعیت از نظر تعداد کتابخانه دررتبه قابل قبولی هستیم.
صفائی همچنین با اشاره به ساخت کتابخانه عمومی در نصیر شهر گفت: کتابخانه عمومی نصیر شهر توسط شهرداری در حال احداثاست و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.
صفائی در پایان گفت: وجود شبکه کتابخانان حرفه‌ای و برگزاری مسابقات آنلاین و مکتوب کتابخوانی موجب استقبال گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف از کتابخانه‌های عمومی شهرستان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز