خبرگزاری کار ایران

پرداخت الکترونیکی فیش در شهرداری رباط کریم آغاز خواهد شد

کد خبر : ۱۱۸۲۱۵

شهروندان شهر رباط کریم بزودی خواهند توانست عوارض متعلقه نوسازی و کسب پیشه خود را بدون مراجعه حضوری به بانک و بصورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

ایلنا: شهروندان شهر رباط کریم به‌زودی خواهند توانست عوارض متعلقه نوسازی و کسب پیشه خود را بدون مراجعه حضوری به بانک و بصورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

به گزارش ایلنا در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نیز تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان شهررباط کریم نحوه دریافت عوارض نوسازی و پسماند شهری و همچنین عوارض کسب پیشه بصورت الکترونیکی خواهد بود و این امکان می‌سر خواهد شد که از طریق دستگا‌ه‌های خود‌پرداز، دستگاه pos، تلفن ثابت و همراه ونیز بصورت اینترنتی صورت بدهی را به حساب متمرکز شهرداری پرداخت نمایند.

مسئول عوارض نوسازی شهرداری رباط کریم با اعلام اینکه مقدمات این عملیات در سال ۹۲ در حال اتخاذ تصمیم است عنوان کرد: امید است به‌زودی با موافقت و تصویب در شورای اسلامی شهر کلیه فیش‌های نوسازی و پسماند شهری و کسب پیشه دارای شناسه قبض و شناسه پرداخت به مؤدیان تسلیم گردد. بشارت مهربان در پایان اظهار داشت: ساکنین شهر رباط کریم از مردمان دلسوز و علاقه‌مند به نظام مقدس و رشد و شکوفائی شهر خود هستند و این‌‌ همان ساکنین هستند که مشوق ایجاد پتانسیل‌های استاندارد در شهرداری بوده و هستند وانشاءالله در آینده نزدیک شاهد دسترسی و استفاده از این امکانات خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز