خبرگزاری کار ایران

امیرحسین طاهری عنوان داشت:

دومین دوسالانه سراسری عکس بسیج در پیشوا برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۴

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا گفت: انجمن عکاسان بسیج هنرمندان با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمانهای فرهنگی هنری، دومین دوسالانه سراسری عکس بسیج ویژه استان تهران به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا برگزار می نماید.

امیرحسین طاهری اظهار داشت: این جشنواره در دو موضوع زندگی ایرانی اسلامی و نیز فعالیت‌‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان برگزار می‌شود که زمان برگزاری بخش استانی آن در آبان ماه و بخش کشوری آن در دی ماه سال جاری است.

به گزارش ایلنا، وی گفت: با توجه به پیشرو بودن شهرستان پیشوا در کلیه عرصه های فرهنگی و دینی دومین دوسالانه عکس بسیج ویژه استان تهران به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا برگزار می شود و امید است در این زمینه بتوانیم نقش و جایگاه فرهنگی و هنری پیشوا را در کشور مشخص کنیم.

طاهری با اشاره به اهداف این دوسالانه بیان داشت: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی از اهداف اساسی این دوسالانه است.

در این رخصوص علیرضا عزیزی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا با اشاره به مضامین این جشنواره بیان داشت: در موضوع فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان آثاری با فعالیت های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت و در موضوع زندگی ایرانی اسلامی عکس هایی با مضامین آیین عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازی¬های محلی و … مورد بررسی قرار می گیرند.

وی سقف آثار قابل پذیرش برای نمایشگاه های استانی در هر موضوع را ۲۰ اثر عنوان نمود و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ مهرماه و انتخاب و داوری آثار استانی ۲۰ مهرماه سالجاری است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا با بیان اینکه شرکت تمامی عکاسان در این دوسالانه آزاد است گفت: ثبت نام و شرکت در این سالانه فقط به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می تواننند با مراجعه به سایت انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www. torfehhonar. ir ثبت نام کرده و نظرات خود را با پست الکترونیکی aks @ torfehhonar. ir در میان بگذارند.

گفتنی است علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت انجمن عکاسان بسیج هنرمندان از کلیه شرایط، امتیازات و جوایز این جشنواره مطلع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز