خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا:

دوران دفاع مقدس، ستون مستحکم انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۹۳

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا گفت: نباید اجازه داده شود فرهنگ دفاع مقدس که نشأت گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی است در لابه‌لای گفته‌های مدعیان و میراث‌خوارانی که در جنگ حضور نداشته و در حاشیه بوده‌اند گم و به دست فراموشی سپرده شود.

سرهنگ دوم پاسدارحسن درویشی فرمانده سپاه ناحیه پیشوا به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس استوار‌ترین فلسفه دفاع از اسلام و هویت دینی اسلامی بود که رزمندگان ایران اسلامی با پرپر شدن خود آن را در تمامی اعصار و دنیا به ثبت‌رساندند.

به گزارش ایلنا وی افزود: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از اوجب واجبات است و باید در این باره برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود و در این باره مسئولان تلاش کنند.

درویشی اضافه کرد: بی‌تردید گرامیداشت حماسه هشت سال دفاع جانانه مردم ایران در جنگ تحمیلی، زمینه‌ساز انتقال دستاوردهای عظیمی است که در پرتو رهبری عالمانه و هوشمندانه حضرت امام(ره) و جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری حاصل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا با بیان اینکه پاسداری از آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، دینی بر گردن آحاد جامعه است، تصریح کرد: امروزه بسیجیان با سلاح علم، دانش، تقوا و ایمان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی ‌می‌کنند.

درویشی اظهار داشت: ایثارگری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را باید زنده نگاه داریم تا نسل جدید با دلاوری‌ها و فضای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند چرا که عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

‌وی افزود: امروز عظمت اسلام و نظام اسلامی در جهان برای همگان روشن شده و ملت‌های آزادی‌خواه از ایران اسلامی الگو می‌گیرند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: نباید اجازه داده شود فرهنگ دفاع مقدس که نشأت گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی است در لابه‌لای گفته‌های مدعیان و میراث‌خوارانی که در جنگ حضور نداشته و در حاشیه بوده‌اند گم و به دست فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا عنوان کرد: تمام صفحات زیبا و درخشان دفاع مقدس همچون تابلویی تمام‌نما از افتخارات انقلاب اسلامی در برابر ما قرار دارد و خداوند نیز به وسیله عنایات خود حجت را بر ما تمام کرد تا ما درس چگونه حرکت کردن در مسیر حق و حقیقت را دریابیم.

وی در ادامه به دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و مهم‌ترین دستاورد بین‌المللی آن این بود که به دنیا اثبات کردیم که با نام اسلام و تمسک به آموزه‌های دین و ولایت می‌توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه پیشوا در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری یادواره سرداران و ۳۰۰ شهید شهرستان پیشوا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، همایش نقش زنان در دفاع مقدس، غبارروبی و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشواست.

درویشی اضافه کرد: تجلیل از ایثارگران و جانبازان، برگزاری شبی با خاطره در حوزه‌های مقاومت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، اردوهای زیارتی و سیاحتی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌ هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشواست.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با شهداست که در این راستا برای دیدار با تعدادی از خانواده شهدای شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز