خبرگزاری کار ایران

رنجبریان در بازدید صبحگاهی سه‌شنبه‌های بدون دود :

ادامه توسعه مسیر دوچرخه سواری در خیابان دماوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۰۷

صبح امروز شهردار منطقه ۸ با همراهی معاونان خدمات شهری و‌ محیط زیست، حمل و نقل و‌ ترافیک مسیر دوچرخه سواری خیابان شهید ثانی را با دوچرخه رکاب زد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ ، «مسعود رنجبریان» شهردار منطقه گفت : با توجه به تاکید مدیریت شهری بر استفاده از حمل و نقل پاک به ویژه دوچرخه، مدیران منطقه ۸ تمام توان و‌ همت خود را در راستای توسعه مسیر دوچرخه سواری با هدف ایجاد بستر حمل و‌نقل پاک به کار گرفته اند و در انجام این امر مهم اهتمام می ورزند.

رنجبریان در ابتدای بازدید خود به مسیر دوچرخه سواری در خیابان شهید ثانی رفت و اقدامات آتی در خصوص ایجاد مسیر دوچرخه در این مسیر را مورد بررسی قرار داد و با اشاره به اهداف توسعه مسیر دوچرخه گفت: با ایجاد مسیر دوچرخه چند هدف مهم را پیگیری می کنیم که هدف اول ترویج استفاده از حمل و نقل بدون دود است و هدف دوم تامین اوقات فراغت شهروندان است که حتی با دوچرخه های شخصی خود می توانند در مسیر دوچرخه به ورزش و فراغت بپردازند.

ادامه توسعه مسیر دوچرخه سواری در خیابان دماوند

وی ضمن بازدید از رینگ دوچرخه سواری کنار گذر اتوبان امام علی (ع) افزود: همچنین امسال با احداث مسیر دوچرخه سواری در خیابان دماوند از سه راه تهرانپارس که در ادامه به رینگ دوچرخه سواری مناطق ۷ و ۱۳ و ۴می رسد ، اقدام مهمی در توسعه رینگ دوچرخه سواری شهر تهران ایجاد خواهد شد.

رنجبریان در ادامه بازدید خود به ساختمان اسکان کارگری رفت و وضعیت امکانات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد. رنجبریان همچنین با اشاره به واکسیناسیون پاکبانان منطقه نیز افزود: با توجه به اینکه پاکبانان در معرض مستقیم ابتلا به کرونا قرار دارند، روز گذشته  واکسیناسیون ۱۸۶پاکبان درمنطقه ۸ با هدف جلوگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری انجام شدو در اردیبهشت ماه نیز دور دوم واکسیناسیون انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز