خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قرچک:

دفاع مقدس هفته گرامی‌داشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۰۵

فرماندار شهرستان قرچک با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس هفته گرامی‌داشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ملت ایران است.

رضا ریاحی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران به حماسه‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس باعثشد که مسلمانان جهان به قدرت واقعی خود پی ببرند و بدانند که با اتحاد، انسجام و همدلی می‌توانند در مقابل تمام دشمنان پیروز شوند.

به گزارش ایلنا، وی ضمن تبریک این هفته به رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان، نیروهای مسلح، خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان، اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اظهار داشت: مردم ایران با مقابله در برابر تحریم‌های ابرقدرت‌ها مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران اسلامی کوبیده و آنان را مایوس‌تر از همیشه می‌کند.

ریاحی افزود: در جنگ تحمیلی رژیم بعثعراق با حمایت آمریکا و استکبار جهانی حمله ناجوانمردانه‌ای آغاز و خسارات زیادی به کشور ما وارد.

فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره‌ها، همایش‌ها و دیدار با خانواده شهدا در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، نمایشگر اوج اقتدارمردان و زنان این مرز و بوم است که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در مقابل با دشمن بعثی و استکبار جهانی به تصویر کشیده شد.

وی با اشاره اینکه هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ملت ایران است که بر تارک این سرزمین می‌درخشد، افزود: این ایام یادآور از خود گذشتگی و رشادت‌های رزمندگانی است که با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

رضا ریاحی خاطرنشان کرد: نه تنها در ایام هفته دفاع مقدس بلکه باید در تمام ایام سال به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان‌، جانبازان و ایثارگران پرداخت.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان افزود: امروز دشمنان از بیداری اسلامی و یکپارچگی مسلمانان در هراس‌اند و در تلاش هستند که با تفرقه افکنی در بین مسلمانان این امر مهم را کم رنگ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز