خبرگزاری کار ایران

در پی نتایج ضعیف در مسابقات تهران مطرح شد؛

انتقاد اکبر فلاح از بی‌توجهی هیات کشتی تهران به رده های پایه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۵۳

اکبر فلاح با انتقاد از بی‌توجهی هیات کشتی تهران به رده‌های نوجوانان و جوانان گفت: باعث سرشکستگی استان بزرگی مثل تهران است که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان که در تهران برگزار شد یک طلا نصیب این استان می شود و مازندران به تنهایی 8 مدال طلا را از آن خود می کند.

به گزارش ایلنا، اکبر فلاح مدیر آکادمی کشتی باشگاه کارگران که از جمله پایگاه‌های بزرگ و سازنده کشتی در کشور است، درباره مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان که 22 و 23 فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، گفت: به مازندرانی ها بابت درخشش در این مسابقات و کسب 8 مدال طلا تبریک می گویم ولی حیفم آمد که به شایستگی کشتی گیران تهرانی اشاره نکنم که براثر بی توجهی رئیس هیات تهران به رده های پایه ، سهمی اندک در این مسابقات داشتند و تنها در وزن 97 کیلوگرم علیرضا عبدالهی کشتی‌گیر باشگاه کارگران توانست روی سکوی قهرمانی قرار گیرد که به این جوان خوش آتیه و مربیانش در باشگاه کارگران تبریک می گویم .

قهرمان کشتی جهان که ترجیح می دهد همچنان به امر سازندگی در آکادمی کشتی فرزندان کارگر در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی بپردازد از بی توجهی‌های رئیس هیات کشتی تهران گلایه کرد و افزود: نمی‌خواهم بگویم که همه امتیازات از آن میزبان است اما معمولا وقتی یک استان و یا یک کشور میزبانی مسابقاتی را قبول می کند سعی می کند از مزایای آن برای توسعه کمی و کیفی کشتی و جلب توجه مسئولان بیشترین تلاش را داشته باشد ولی رئیس هیات کشتی تهران گویا ترجیح داده با میزبانی تهران دل مدیرکل مازندرانی ورزش تهران را بدست آورد! و این تنها یک نمونه از نابودی کشتی در تهران است و آنقدر نقاط ضعف وجود دارد که بخواهم یک به یک بگویم چند جلد کتاب می شود.

انتقاد اکبر فلاح از بی‌توجهی هیات کشتی تهران به رده های پایه

وی به آکادمی کشتی فرزندان کارگر یا آکادمی کشتی اکبر فلاح در باشگاه کارگران اشاره کرد و افزود: اینجا با تعدادی از دوستان و مربیانی که عاشق کار با نوجوانان و جوانان هستند با جذب نوجوانانی که استعداد دارند به کار سازندگی مشغول هستیم و خدارا شکر که تا بحال قهرمانان زیادی از این مرکز به تیم های ملی معرفی شده اند ولی هدف بزرگتر من جذب نوجوانان و جوانان به سوی سلامتی و ورزش است . شما بهتر از همه می‌دانید که ما در چه منطقه ای کار ورزش و سازندگی می کنیم. منطقه ای که قدم به قدم هر نوع خلافی برای به دام انداختن جوانان پهن شده است. بهترین پاداشی که می گیرم همین است که اجازه ندهم یک تعداد جوان پاک و سالم به دام این مفاسد بیفتند.

اکبر فلاح با انتقاد تند از اداره کل ورزش تهران و به خصوص هیات کشتی استان گفت: متاسفانه کشتی تهران را نابود کرده اند. از خانواده جوانان و نوجوانان کشتی گیر هزینه رفت و آمد و پول لباس و غذا و اردوها را می‌گیرند و آنها که اهل فن هستند می دانند در این فرآیند آنکه پدری پولدار دارد عزیزتر است و زودتر مراحل ترقی را طی می کند و جوانان با استعدادی که تمکن مالی ندارند از قافله عقب می افتند و خدا می داند با سرنوشت بچه های مردم چه بازی‌ها که نکرده اند. هیچ نهادی هم نیست که بیاید و رسیدگی کند که بودجه های هیات کشتی تهران کجا هزینه می شود . فقط وقتی یک قهرمان جهان و آسیا از تهران افتخاری کسب می کند آقایان کنارش عکس می گیرند و مدعی می شوند که ما باعث پیشرفت اینها شدیم!

اکبر فلاح با قدردانی از وزارت کار بابت توجه به بازسازی مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی گفت: از آقای وزیر تقاضا می‌کنیم که اگر فضا فراهم شد در جمع نوجوانان و جوانان آکادمی کشتی که بنام فرزندان کارگر است حضور یابند تا موجبات خوشحالی این آینده سازان کشتی ایران شوند . همچنین از دکتر دادکان مشاور محترم وزیر که خودشان دارای مرام پهلوانی هستند و پدر بزرگوارشان نیز از پهلوانان باستانی کار بوده‌اند دعوت می کنم سری به ما بزنند چون این نوجوانان پشتوانه ای ندارند و با حضور آقای وزیر و معاونین ایشان روحیه می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز