خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک:

ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۵۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی در جامعه را یک ضرورت اجتناب ناپذیردانست.

ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی در جامعه را یک ضرورت اجتناب ناپذیردانست.

به گزارش ایلنا، سروان تاجیک سعیدی با اشاره به لزوم ارتقاء آگاهی‌های جامعه کارگری به شناخت معضلات اجتماعی و به اثرات سوء اعتیاد جوانان به مواد مخدر بویژه مواد مخدر صنعتی در خانواده و جامعه پرداخت.

وی در ادامه با معرفی ابزارهای جنگ نرم دشمن؛ هدف نهائی استکبار جهانی را تضعیف عقاید دینی مردم و سرد نمودن کانون خانواده برشمرد.

وی در مقایسه جنگ سخت و جنگ نرم بیان داشت که قشر عظیم و ارزشمند کارگران اگر غفلت کنند و از مقابله منطقی و آگاهانه با معضلات اجتماعی فاصله بگیرند دشمن بسرعت افکار عمومی جوانان را تسخیر خواهد کرد.

تاجیک سعیدی در ادامه گفت که دشمن در جنگ نرم با هزینه کمتر، به ابعاد مختلف فرهنگی جوانان را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در همه منازل نفوذ خواهد کرد.

این کار‌شناس اجتماعی خاطر نشان کرد که آگاهی و بصیرت دینی آحاد جامعه این حرکت دشمن را به فرصت تبدیل خواهد نمود.

معاون اجتماعی شهرستان قرچک، تلفن همراه را جعبه جادویی عنوان داشت و تصریح کرد؛ اگر فرهنگ استفاده صحیح از تلفن همراه را به فرزندان نیاموزیم با هدیه آن، فرزندان را مصدوم جنگ نرم نموده‌ایم.

تاجیک سعیدی در ادامه سخنان خود با تشریح نیروهای اسلام و کفر در جنگ سخت و نرم اذعان داشت که بصیرت دینی و تقویت خودباوری بازوان نیرومند مقابله با جنگ نرم در ادارات وکارخانه هاست و سربازان این جنگ نرم شما کارگران پرتلاش نظام اسلامی هستید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز