خبرگزاری کار ایران

بر اساس امضای یک تفاهمنامه؛

هنرمندان پیشکسوت از مجموعه‌های ورزشی و رفاهی‌کارگران بهره مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۴۵۸

بر اساس تفاهمنامه ای که بین معاونت فرهنگی- اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موسسه هنرمندان پیشکسوت به امضا رسید هنرمندان عضو این موسسه می توانند از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی کارگران در سراسر کشور بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، بر اساس مفاد این تفاهمنامه که امروز در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور دکتر صادقی فر معاون وزارت کار و دکتر سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای موسسه، به امضای آقایان فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران و دبیر هیات امنای مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران و نیکنام حسینی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت رسید بعد از این هنرمندان پیشکسوت می توانند از مجموعه های رفاهی و اقامتی و همچنین ورزشی کارگران در سراسر کشور بهره مند شود.

این تفاهمنامه تاکید دارد که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی خود حمایت های لازم را از همه اقشار به ویژه جامعه هنرمندان پیشکسوت که تاثیر زیادی بر فرهنگ جامعه  داشته و دارند به عمل می آورد و امید است که بزرگان عرصه هنر سینما و تئاتر و خانواده های بزرگوار این عزیزان از مجموعه های موجود کارگران بهره لازم را در جهت شور و نشاط و تندرستی خود ببرند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای 270 مجموعه و فضای ورزشی در سراسر کشور است و همچنین دارای 5 مجموعه رفاهی و اقامتی نیز در مشهد مقدس، سنگاچین بندر انزلی، مهدیشهر سمنان، سنندج و حاشیه دریاچه زریوار و قم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز