خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسم مراد طلب دادستان جدید ورامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۸

با حضور مسئولان قضایی استان تهران و شهرستان ورامین، ابوالقاسم مراد طلب به عنوان دادستان جدید ورامین معرفی شد.

ایلنا: آیین تودیع و معرفه دادستان سابق و جدید ورامین پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام تمجیدی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، امام جمعه موقت ورامین، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تأمین شهرستان، سرپرست شهرداری ورامین، روسای دادگستری ورامین، قرچک و جواد آباد، سردار بختیاری و جعفری منش و پدر شهیدان تاجیک در دادگستری شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم، دادستان سابق ورامین با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه قضایی شهرستان ورامین اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال افتخار فعالیت در حوزه قضایی شهرستان ورامین را داشتم و در طول ۱۲۶ ماه فعالیت خود، همواره مسائل اخلاقی و امنیت اجتماعی شهروندان را مورد توجه جدی قرار دادم.
سید رضاحسینی افزود: مبارزه با مفاسد اجتماعی، ساماندهی تالارهای پذیرایی، مبارزه با آلودگی صوتی از مهمترین حوزه های کاری دستگاه قضایی بود که در طول چندسال گذشته قدم های موثری در راه بهبود وضعیت موجود برداشته شد.
وی عنوان کرد: دادستانی شهرستان ورامین طی ۱۰ سال گذشته سعی در ایجاد ارتباط صمیمی و موثر با مردم داشته و از طرفی دیگر مقابله و برخورد با مجرمان و مخلان آسایش و امنیت مردم در اولویت کاری دادستانی ورامین بوده است.
دادستان سابق ورامین فردی قاطع و پیگیر بود
در ادامه این مراسم، سرپرست فرمانداری ورامین در سخنان کوتاهی با تبریک انتصاب دادستان جدید ورامین گفت: حسینی در طول دوران تصدی دادستانی ورامین، فردی قاطع، پیگیر و منظم بود و توانست خدمات مطلوبی را به شهرستان ورامین ارائه کند.
سید جمال جلیلی اضافه کرد: از دادستان جدید ورامین نیز انتظار می رود که با قاطعیت با جرائم برخورد کرده و آسایش و امنیت شهروندان ورامینی را بیش از پیش تأمین کند.
باید شهر ورامین را در کنار قم دید
امام جمعه موقت ورامین نیز در این مراسم با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه امنیت اجتماعی اظهار داشت: دستگاه قضایی وظیفه دارد تا رهنمودهای مقام معظم رهبری را در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی، مبارزه با مفسدین و مجرمین و استقرار عدالت به کار گیرد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد است و باید شهر ورامین را در کنار شهر قم دید و مسئولان و دستگاه قضایی باید تلاش کنند تا از دیانت مردم این دیار پاسداری کنند.
وی ادامه داد: از دادستان جدید ورامین نیز انتظار می رود که درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در زمینه های فرهنگی با عزم جدی به مقابله با جرائم بپردازد.
لزوم ترویج فرهنگ رضوی در جامعه
سخنران بعدی مراسم، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران بود که طی سخنانی با تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) بیان داشت: باید همه مسئولان در جهت ترویج سبک و سیره رضوی تلاش کنند و اگر در این زمینه موفق عمل شود، قطعا ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی کاهش خواهد یافت.
حجت الاسلام تمجیدی افزود: برای کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی، به همکاری تمامی دستگاه های فرهنگی و اجرایی درجهت ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه نیازمندیم.
وی خاطرنشان کرد: دادستان سابق و مسئولین قضایی ورامین درجهت کاهش جرائم تلاش فراوانی کردند اما باید روند افزایش ورودی پروندها به روند کاهشی تبدیل شود.
تمجیدی در ادامه گفت: بررغم کمبودهای موجود در زمینه‌های مختلف، حوزه قضایی ورامین اعم از دادگستری و دادسرا در مجموع عملکرد مثبتی از خود ارائه کرده است.
در اتاقم به روی مردم باز است
سخنران پایانی مراسم نیز دادستان جدید ورامین بود که به تشریح برنامه های خود در دستگاه قضایی پرداخت و بیان داشت: مهمترین کار و هدف من در حوزه دادستانی، ترویج اخلاق مداری، دین مداری، مبارزه با مفسدان و صاحبان زر و زور و تزویر و دفاع از مظلومین است.
ابوالقاسم مرادطلب افزود: درب دادسرا به روی عموم مردم باز است و دستگاه قضایی تلاش می کند تا نشان دهد تا این دستگاه امین مردم خواهد بود.
وی در پایان زحمات دادستان سابق ورامین تشکر و قدردانی کرد.
در این مراسم از زحمات " سید رضا حسینی " در طول تصدی دادستانی عمومی انقلاب ورامین با اهدای هدایایی تقدیر شد و " ابوالقاسم مراد طلب: نیز به عنوان دادستان جدید ورامین با دریافت ابلاغ قضایی رسما آغاز به کار کرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز