خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری دماوند:

شرایط کنونی مبلمان شهری دماوند شایسته شهروندان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۲

مبلمان شهری از جمله مولفه‌های مطرح در طراحی و برنامه‌ریزی شهری و نیز تعریف کننده هویت و ساختار شهر است که در شرایط کنونی این مهم شایسته و زیبنده مردم دماوند نیست.

ایلنا: سرپرست شهرداری دماوند گفت: مبلمان شهری از جمله مولفه‌های مطرح در طراحی و برنامه‌ریزی شهری و نیز تعریف کننده هویت و ساختار شهر است که در شرایط کنونی این مهم شایسته و زیبنده مردم دماوند نیست.

به گزارش ایلنا، سید کمال سادات اظهار داشت: در دنیای کنونی اهمیت طراحی تجهیزات و مبلمان شهری به حدی است که از تمامی گروه‌ها و تخصص‌ها در زمینه طراحی مبلمان شهری کمک گرفته می‌شود، زیرا نقش بسیار مهمی در هویت بخشی به شهر و ساکنان آن دارد.

وی ادامه داد: هویت بخشیدن و زیبا نمودن فضای شهری، علاوه بر ویژگی فرم و طرز قرارگیری ساختمان‌های اطراف، به چگونگی استقرار و کیفیت آن نیز کمک می‌کند زیرا زیبا سازی یکی از عوامل مهم در مبلمان شهری است که با طراحی مناسب می‌توان تأثیر بسزایی در کیفیت زندگی شهر بر جای گذاشت.

این مسوول بهبود مبلمان شهری در دماوند را نیازمند تعامل و همکاری تمامی مسوولان منطقه دانست و بیان کرد: توسعه و اصلاح آسفالت و ایجاد شبکه روشنایی در معابر و همچنین اجرای مبلمان شهری کمک شایانی به بهبود امنیت و نیز کیفیت بخشی در زندگی شهروندان خواهد داشت.

سادات همکاری و تعامل شهروندان با خدمتگزاران خود در شهرداری را ضروری خواند و تصریح کرد بهبود مبلمان شهری شامل ساماندهی سطل‌های زباله، نیمکت‌ها، مخازن و کیوسک‌هاست که لازم است در راستای نظامی واحد و الگویی مناسب برنامه شود.

وی اعلام کرد که ساماندهی و بهبود مبلمان شهری و بخش خدماتی را با اصلاح ساختار حوزه خدمات شهری و تغییر ساعت جمع آوری زباله آغاز کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز