خبرگزاری کار ایران

شهردار رودهن:

شهر رودهن پذیرای سرمایه‌گذاران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۸

از جمله سیاست‌های کلان ما در شهرداری رودهن و در حوزه مدیریت این شهر جذب توریست است و در حوزه سرمایه‌گذاری در شهر رودهن پذیرای سرمایه‌گذاران هستیم.

ایلنا: حمید محرمی شهردار رودهن در مورد ساختار گردشگری این شهر گفت: کهن شهر رودهن به دلیل برخورداری از مناطق گردشگری و تفریحی و طبیعیت بی‌نظیر خود به منطقه‌ای گردشگری در تهران و در نگاهی وسیع‌تر در کشور تبدیل شده است و زیرساخت‌ها در این شهر کامل است.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به این موضوع که شهر رودهن از برد گردشگری بین المللی برخوردار است تصریح کرد: این شهر از ساختاری چهار فصل برخوردار است و تنوع وضعیت جغرافیایی یکی از امتیازات این شهر به حساب می‌آید که می‌تواند برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت خاصی داشته باشد.

شهردار رودهن در ادامه این مطلب با تاکید بر اینکه جذب توریست در قالب سیاست‌های کلان شهرداری قرار دارد اضافه کرد: از جمله سیاست‌های کلان ما در شهرداری رودهن و در حوزه مدیریت این شهر جذب توریست است و در حوزه سرمایه‌گذاری در کهن شهر رودهن پذیرای سرمایه گذاران هستیم.

محرمی در خاتمه اظهار داشت: از جمله مناطق زیبا و تفریحی و گردشگردی در شهر رودهن می‌توان به مناطق تفریحی تجرک، دشت لار(سیاه پالاس) و روستاهای تاریخی جورد و وسکاره و پل‌ها و خانه‌های تاریخی چند صد ساله در این منطقه اشاره کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز