خبرگزاری کار ایران

جلسه هم اندیشی مسئولان کمیته موی تای استان تهران؛

رجایی: نگاه ما تخصص محور و‌ عمل گرا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۰۱۱

مسئول کمیته موی تای استان تهران گفت: نگاه ما تخصص محور و عمل گرا مبتنی بر اخلاق خواهد بود.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی مسئولان حوزه‌ها، شهرستان‌ها و کمیته‌های موی تای استان تهران به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار برگزار شد.

در این جلسه که «مجید هاشملو» رئیس اداره تربیت بدنی شهریار نیز حضور داشت، «داوود رجایی» مسئول کمیته موی تای استان تهران گفت:  ابتدا بر خود لازم می‌دانم بار دیگر از حسن نظر جناب جواد نصیری ریاست انجمن موی تای ایران تشکر و قدردانی کنم. اینک وظیفه و تکلیف سنگین مسئولیت کمیته موی تای استان تهران را بیش از هر زمانی بر دوش خود احساس کرده و خود را مسئول به پاسخگویی در برابر مطالبات به حق جامعه بزرگ موی تای در استان تهران می دانم.

وی افزود: از تمامی مسئولان حوزه ها، شهرستان ها و کمیته ها تقاضا دارم ضمن یاری همه جانبه، این دوره از مدیریت که ان شاء الله مبتنی بر یک نگاه تخصص محور و عمل گرا برای موی تای استان تهران خواهد بود را به فرصتی آینده ساز برای استان تهران در مسیر پیشرفت  و هم افزایی تبدیل کنند.

رجایی: نگاه ما تخصص محور و‌ عمل گرا خواهد بود

رجایی ادامه داد: بنده به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ موی تای، بر این باورم که هرگونه سرمایه گذاری و ساختار سازی در ورزش بدون توجه به اخلاق و معنویت، راه به جایی نخواهد برد. در پایان از حمایت کلیه اساتید، ورزشکاران، پیشکسوتان، مدیران و تمامی گمنامانی که تا به امروز بدون هیچ چشمداشتی و فقط برای اعتلای موی تای استان مرا یاری کردند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و دست همکاری به سویشان دراز می کنم.

در ادامه، «شاهین بختیاری» دبیر کمیته موی تای استان تهران در خصوص نحوه برگزاری دوره های مربیگری، برگزاری مسابقات استان و نحوه برگزاری اردوها جهت حفظ و افزایش  آمادگی قهرمانان استان توضیحاتی ارائه کرد.

«محمدعلی یوسفی» دبیر کمیته قهرمانان انجمن موی تای نیز گفت: در خصوص فعالیت های انجام شده در دوره قبل و کم و کاستی هایی که در حال حاضر در حال مرتفع شدن هستند، با انتصاب آقای رجایی به عنوان مسئول کمیته موی تای استان تهران، چشم انداز روشنی در انتظار موی تای استان تهران خواهد بود.

همچنین «فاضل جوادی» مسئول کمیته فنی موی تای استان تهران نیز درباره مسائل علمی و فنی موی تای استان به بحث و گفتگو پرداخت.

در پایان این نشست از زحمات «علی آرنگ» مسئول سابق کمیته موی تای استان تهران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز