خبرگزاری کار ایران

مسئول جدید کمیته موی تای استان تهران:

تهران قابلیت تبدیل شدن به قطب موی تای کشور را دارد/ از تمامی ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۸۰۲

مسئول جدید کمیته موی‌تای استان تهران گفت: با توجه به پتانسیل بالای استان تهران، تلاش خواهیم کرد این استان را به عنوان قطب موی تای کشور تبدیل کنیم.

به گزارش ایلنا، «داوود رجایی» ضمن بیان این مطلب افزود: ابتدا باید از حسن اعتماد «جواد نصیری» ریاست انجمن موی تای تشکر کنم و امیدوارم با تلاش مجموعه کمیته موی تای استان تهران، پاسخ اعتماد وی را به خوبی بدهیم. همچنین از زحمات مهندس آرنگ نیز کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: در اولین گام، به دنبال برگزاری مسابقات منطقه ای در تمامی رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان هستیم تا تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کشوری و انتخابی های تیم ملی کنیم.

رجایی تصریح کرد: تهران از قابلیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و براین اساس، با استفاده از تمامی ظرفیت ها، به دنبال این هستیم که تهران را به عنوان قطب موی تای ایران تبدیل کنیم.

دبیر کمیته تیم های ملی موی تای درباره اقدامات این کمیته نیز گفت: با مدیریت صحیح و هوشمندانه حاج «ایمان غیاثوند» به عنوان مدیر تیم های ملی موی تای، در تلاش هستیم تیم های ملی قدرتمندی را آماده و روانه مسابقات جهانی و بین المللی کنیم.

مسئول کمیته موی تای استان تهران در پایان، در مورد وضعیت موی تای ایران یادآور شد: در دوره های مختلف مدیریت استاد نصیری بر انجمن موی تای، شاهد پیشرفت های بزرگ و خلق افتخارات تاریخی بوده ایم که تمامی خانواده بزرگ موی تای امیدوارند با همدلی و صمیمیت همه جامعه موی تای کشور، هم این ورزش مدال آور صاحب فدراسیون مستقل شود و هم به بازی های المپیک راه پیدا کند تا شاهد درخشش موی تای ایران در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز