خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی استان تهران در پی ترور شهید فخری‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۵۵

رئیس شورای اسلامی استان تهران در پیامی شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت .

به گزارش ایلنا در پیام الهام فخاری عضو شورای شهر تهران ،ری و تجریش آمده است :

« ایشان زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی داده می‌شوند؛

شهادت فیزیکدان و مدیر سرآمد و میهن‌‌دوست، شهید دکتر محسن فخری زاده که باورمند و پایبند به پیشرفت و استقلال کشور در تکاپو بود، شاهدی خونین از مظلومیت ملتی است که همواره آماج بدخواهان و دشمنان بوده و هست.

رژیم‌هاو فرقه‌هایی مانند رژیم صهیونیستی و گروهک‌هایی که برساخته‌‌ی خودکامگی، اشغال‌گری، کشتار، ترور و ویرانگری هستند همواره تلاش کرده‌اند ملت‌ها را از پیشرفت و آرامش بازدارند. جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۱۷ هزار شهید ترور و قربانی خشونت از اقشار و گروه‌ های اجتماعی گوناگون، زن و مرد، کودک و کهنسال، هدف حمله‌های تروریستی بوده‌است. این ترور نیز گواهی دیگر بر خشم و دشمنی دشمنان ایران از ایستادگی این ملت دربرابر نیرنگ‌ها است که البته همه‌  ما در راه مشترک‌مان علیه خونریزی و ویرانگری منسجم‌تر می‌کند.

اینجانب و به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی استان تهران شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به رهبر معظم نظام، مردم دلیر ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از پروردگار  شکیبایی برای بازماندگان، استواری و همبستگی مردم و متخصصان، رسوایی و مجازات طراحان و عاملان   را خواستارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز