خبرگزاری کار ایران

مشیت علایی مجموعه‌ی مقالاتش را آماده چاپ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۸۲

مشیت علایی از تحویل کتاب جدیدش به نشر نگاه خبر داد. به گفته‌ی وی این کتاب مجموعه‌ای از مقالات پراکنده‌ی اوست که پیش از این اکثر آنها در نشریات مختلف چاپ شده‌اند.

مشیت علایی آخرین اثرش را که مجموعه‌ای از مقالات، مصاحبه‌ها و میزگردهای اوست؛ برای انتشار به ناشر سپرد.

مشیت علایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ از آماده‌سازی کتاب جدیدش خبر داد. این کتاب که مجموعه‌ای از حدود ۴۵ مقاله و مصاحبه درباره‌ی ادبیات و هنر است، قرار است از سوی نشر نگاه منتشر شود. این مطالب بنابر گفته‌ی نگارنده‌شان اکثرا در نشریات مختلف چاپ شده‌اند و اکنون در یک مجموعه‌ی واحد گردآوری شده‌اند و به زودی برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد فرستاده خواهد شد.

همچنین در این مجموعه چند تحقیق چاپ نشده از مشیت علایی گنجانده شده که مهمترین آنها مطلبی تحقیقاتی درباره‌ی مرگ است که برای اولین بار در این مجموعه می‌آید.

قابل ذکر است که وی پیش‌تر نیز مجموعه‌ی مقاله‌هایی در بررسی «شعر» و «داستان» معاصر ایران منتشر کرده است.

«مشیت علایی» متولد ۱۳۲۸ شاعر و نویسنده ایرانی است. فوق لیسانس ادبیات انگلیسی را از دانشگاه تهران گرفته و تا کنون در حوزه‌های زیبایی‌شناسی و نقد ادبی، آثار تألیفی و ترجمه‌یی را عرضه کرده است که از آن جمله به «هنر و اخلاق»، «مارکسیسم و زیبایی‌شناسی»، «صداهای پرشورتر» و «شکل‌های زندگی» می‌توان اشاره کرد. وی در سال ۱۳۸۵ با ویرایش دانش‌نامه زیباشناسی، برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز