خبرگزاری کار ایران

امیرحسن چهل‌تن:

۹ سال است اجازه ندارم بنویسم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۰۸

از اردیبهشت ۸۴ و دوره‌ی ریاست جمهوری خاتمی اجازه انتشار کتاب نداشته‌ام. چهار جلد از کتاب‌های مرا در همه‌ی این سالها نگه داشته‌اند و تکلیف آنها را مشخص نمی‌کنند. ۹ سال است اجازه‌ ندارم بنویسم.

امیرحسی چهل تن ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت کتاب‌هایش گفت: از اردیبهشت ۸۴ که دوره‌ی ریاست جمهوری خاتمی اجازه انتشار کتاب نداشته‌ام. یعنی چهار جلد از کتاب‌های مرا در همه‌ی این سال‌ها نگه داشته‌اند و تکلیف آنها را مشخص نمی‌کنند. ۹ سال است اجازه‌ ندارم بنویسم.

امیرحسن چهل تن در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا گفت: ناشر مکرر سرنوشت این کتاب‌ها را در دولت قبل و دولت جدید دنبال کرده است اما هیچ جواب درستی نمی‌دهند و مدام می‌گویند در دست بررسی است. در دولت جدید هم همین اتفاق افتاده و الآن ۹ ماه است در دست بررسی هستند.

وی افزود: حتی به کتاب‌های تجدید چاپی‌ام هم مجوز انتشار نمی‌دهند. یعنی الآن سه سال است که چاپ کتاب‌هایم تمام شده اما نمی‌توانم چاپ جدید آنها را منتشر کنم.

چهل تن درباره‌ی این چهار کتاب گفت: این کتاب‌ها هیچ موضوع حساسیت‌برانگیزی ندارند و سیاسی هم نیستند. فقط قصه‌ی زندگی آدم‌های ساده هستند. خیابان انقلاب، اصفهان، داستان‌های واقعی عناوین برخی از این کتاب‌ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز