خبرگزاری کار ایران

مدیر انتشارارت روزنه درمورد انتصاب شجاعی صائین:

انتظار افراد دیگری را داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۲۰

انتظار اهالی فرهنگ و کتاب این بود که مدیران این بخش از میان افراد باسابقه، شناخته شده و مورد تایید اهالی همین حوزه انتخاب شوند.

ایلنا: صدرالدین بهشتی؛ مدیر نشر روزنه که خبر انتصاب علی شجاعی‌صائین را از خبرنگار ایلنا شنید، درمورد مدیرکل جدید اداره‌ی کتاب(دفتر توسعه‌ی کتاب و کتابخوانی) اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی در گفت‌وگو به خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با شجاعی‌صائین آشنایی ندارم و نمی‌دانم پیش از این چه سوابق در حوزه‌ی نشر و کتاب داشته. اما از آنجایی که یکی از مدیران دولت‌های آقای احمدی‌نژاد بوده است، انتصابش در دولت تدبیر و امید کمی دور از ذهن بود.

بهشتی گفت: البته ما خود آقای صالحی را نیز تا پیش از انتصاب در جایگاه معاونت امورفرهنگی نمی‌شناختیم و بعدها متوجه شدیم که ایشان فرد روشنی‌ست و قصد و نیت‌اش اصلاح امور است. اما به هر تقدیر انتظار اهالی فرهنگ و کتاب این بود که مدیران این بخش از میان افراد باسابقه، شناخته شده و مورد تایید اهالی همین حوزه انتخاب شوند.

مدیر نشر روزنه ادامه داد: من نمی‌دانم چرا مسوولان ارشاد حوزه‌ی نشر را یک حوزه‌ی پرتنش نشان می‌دهند و با این بهانه انتخاب مدیر اداره‌ی کتاب را این‌قدر به درازا کشاندند. اما با این وجود و بعد از گذشت این‌همه مدت، این انتخاب دور از انتظار بود و من به شخصه انتظار شنیدن نام‌های دیگری را داشتم.

وی اظهار داشت: به هر حال هر مدیری که بر سر کار بیاید باید فکری به حال فشاری که بر ناشران است و بحران حوزه‌ی نشر کند و ما نیز امیدواریم مشکلات موجود از میان برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز