خبرگزاری کار ایران

فرزند مقام معظم رهبری، وزیر کشور و دیگر شخصیت‌ها در مراسم ترحیم پدر رضا امیر‌خانی

کد خبر : ۱۳۲۲۸۰

در مراسم ترحیم پدر رضا امیرخانی، فرزند رهبر معظم انقلاب اسلامی و چهره‌های سیاسی و فرهنگی و هنری حضور پررنگی داشتند.

ایلنا: مراسم ترحیم مرحوم محمد‌علی امیر‌خانی(پدر رضا امیرخانی، نویسنده رمان من او) که دوم دی ماه درگذشت، شب گذشته(۶ دی) در مسجد نور برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم که فرزند رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز حضور داشت؛ چهره‌های سیاسی و فرهنگی و هنری حضور پررنگی داشتند.

حجت‌الاسلام یاری(سخنران این جلسه) گفت: قیصر‌ امین‌پور وقتی بعد از تصادف در بیمارستان به هوش آمده بود، اول از همه گفته بود که آیا انگشتان دست من باز می‌شود؟ آیا از رکود دستم گره‌گشایی می‌شود؟ آیا می‌توام قلم به دست بگیرم؟ اینجاست که ارزش قلم مشخص می‌شود. تاریخ از زمانی آغاز می‌شود که انسان توانست قلم به دست بگیرد و ماقبل از آن تاریخ اعتباری نداشت.

وی افزود: از پیامبراکرم(ص) نقل شده است که در روز قیامت از اهالی قلم خواسته خواهد شد تا در ورودی بهشت بایستند و عده‌ای را شفاعت کرده و با خود به داخل ببرند. به دلیل اینکه اهل قلم کسی است که توانسته خود و دیگران را از جهالت بیرون بیاورد.

ابراهیم حاتمی‌کیا، حجت‌الاسلام دعایی، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، محسن پرویز، سیدصادق رضایی، محمدرضا طالقانی، محمد حمزه‌زاده، احمد دهقان، محمدرضا بایرامی، ابراهیم حسن‌بیگی، سعید بیابانکی، جواد محقق، محمدرضا اصلانی، احمد شاکری، مجید قیصری، محمدحسن حسینی، ساعد باقری، سیدعلی موسوی گرمارودی، هدایت‌الله بهبودی، سید‌علی کاشفی خوانساری، علی‌اکبر والایی، اسدالله امرایی، جهانگیر خسرو‌شاهی، محمد ناصری، ابراهیم زاهدی مطلق، محمد قربانی، عزت‌الله الوندی، حبیب‌ احمد‌زاده، عبدالجواد موسوی، عبدالرضا رحمانی فضلی، حجت‌الاسلام بهرام محمدیان، مجتبی‌ رحماندوست، حسام‌الدین آشنا، سیدمحمد حسینی و محمدعلی زم ازجمله حاضران در این نشست بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز