خبرگزاری کار ایران

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خراسان رضوی:

بوستان کتاب، ناشر برتر و غرفه شایسته تقدیر شناخته شد

کد خبر : ۱۱۷۹۰۲

هرچند بوستان کتاب فضای بیشتری برای نمایش بهتر و بیشتر کتاب‌ها در خواست کرده بود اما این تقاضا تحقق نیافت، با این حال، بوستان کتاب شعبه مشهد، دراین رویداد مهم فرهنگی حضوری پررنگ و مهم داشت.

ایلنا: بوستان کتاب شعبه مشهد، با حضور در مراسم اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس به عنوان ناشر و غرفه برتر شناخته و تقدیر شد.

به گزارش ایلنا؛ کارشناس مسئول بوستان کتاب شعبه مشهد، ضمن اعلام این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران در مشهد، از ۲ تا ۱۰آبان با حضور بیش از ۷۰۰ ناشر داخلی و نمایندگی چندین ناشر خارجی برگزار شد.

محمود اکرامی گفت: هرچند بوستان کتاب فضای بیشتری برای نمایش بهتر و بیشتر کتاب‌ها در خواست کرده بود اما این تقاضا تحقق نیافت، با این حال، بوستان کتاب شعبه مشهد، دراین رویداد مهم فرهنگی حضوری پررنگ و مهم داشت.

وی تصریح کرد: غرفه بوستان کتاب با ارائه بیش از دو هزار عنوان کتاب و غرفه آرایی کم نظیر خود، توانست برای دومین مرتبه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد به عنوان ناشر و غرفه برتر شناخته شود و مورد تقدیر مسئولان قرار گیرد.

اکرامی افزود: در جلسه‌ای که قبل از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد داشتیم، پیشنهاد شد با توجه به حضور میلیون‌ها زائر در فصل تابستان، تقویم برگزاری نمایشگاه کتاب در مشهد تغییر کرده و در تابستان برگزار شود که این پیشنهاد مورد استقبال مدیران ارشاد قرار گرفت و در مراسم اختتامیه، در سخنان آقای مسگرانی، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مشهد مطرح و مورد حمایت و پیگیری مدیر عامل نمایشگاه های کل کشور، محمد عظیمی قرار گرفت

در طول برگزاری این نمایشگاه، عظیمی(مدیر عامل نمایشگاه‌های کل کشور) و شادکام(معاون فرهنگی شهرداری مشهد) از غرفه بوستان کتاب بازدید کردند و فعالیت این موسسه را در نشر کتب اسلامی و دینی مهم و ستودنی ارزیابی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز