خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار دبیرخانه هفتمین جشنواره یار و یادگار

کد خبر : ۱۰۸۹۴۵

هنرمندان تهرانی می‌توانند آثار خود برای جشنواره یار و یادگار را در فرهنگسرای ابن سینا هم تحویل دهند.

ایلنا: فرهنگسرای ابن سینا دومین دبیرخانه هفتمین جشنواره یار و یادگار را راه اندازی کرد.

به گزارش ایلنا، دبیر هفتمین جشنواره یار و یادگار اعلام کرد: در گفتگوهایی که با فرهنگ سرای ابن سینا شده است، این پاتوق فرهنگی ضمن دایر نمودن دبیرخانه شماره ۲ این جشنواره برگزارکنندگان آنرا در امر گزینش و انتخاب آثار برگزیده یاری خواهند داد.

حمید هنرجو، دبیر هفتمین جشنواره سالانه یار و یادگار گفت: باتوجه به استقبال خوب اهالی شعر و ادب از هفتمین یار و یادگار ضمن تمدید فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا بیستم مهرماه، جهت سهولت ارسال آثار با توافقی که با مدیران فرهنگ سرای ابن سینا شده است. هنرمندان تهرانی می توانند به غیر از ارسال آثار از طریق پست و ایمیل آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه شماره ۲ جشنواره واقع در فرهنگ سرای ابن سینا نیز تحویل دهند.

او ضمن تاکید بر مهم و تاثیر گذار بودن این پاتوق فرهنگی بیان داشت طبق توافقات انجام شده و تعاملی خوبی که بین دو مجموعه صورت گرفته است انشالله کارشناسان فرهنگی این فرهنگ سرا نیز ما را در امر گزینش و انتخاب آثار ارسالی به جشنواره یار و یادگار یاری خواهند رساند.

این دوره از جشنواره اول آبان ماه مصادف با شب عید غدیر در شهرستان خمین و در منزل پدری حضرت امام و با حضور یادگاران ایشان و اهالی شعر و ادب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز