خبرگزاری کار ایران

طه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

کد خبر : ۱۰۸۵۱۹

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدطه هاشمی را به سمت معاون فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

ایلنا: طی حکمی از سوی حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدطه هاشمی را به سمت معاون فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

در متن حکم معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بنا به سوابق درخشان فرهنگی و علمی در سطح ملی و افزون بر آن، به عنوان چهره ی نام آشنا در حوزه و دانشگاه، جناب عالی به سمت معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

بدیهی است دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، برای تکمیل " کیفیت علمی " ‌به " پویایی بایسته فرهنگی " نیازمند است و از همین رو، آن پویش و این بالندگی، دو رکن اصلی برنامه های پیش رو، محسوب می شود.

انتظار دارد اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه را پی گیری کنید و در جهت تحقق کرسی های آزاداندیشی دانشگاه، اهتمام شایسته ورزید.

بی تردید می بایست برنامه های جدید فرهنگی در چارچوب اهداف یاد شده هر چه سریع تر تدوین شود تا همه ما شاهد درخشش این دانشگاه بزرگ و ملی باشیم.

«سید طه هاشمی» متولد ۱۳۳۷ شمسی در زرند کرمان بعد از اتمام دوره دبیرستان در سال ۱۳۵۶ وارد دانشگاه شده و به تحصیل در رشته پزشکی مشغول شد و به دلیل علاقه به علوم دینی، همزمان با تحصیل در دانشگاه به فراگیری علوم حوزوی پرداخت.

وی دارای مدرک دکتری از دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در سالهای اخیر عهده دار مسوولیت های مختلفی همچون ریاست مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، عضویت هیات مدیره دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی، صاحب امتیازی و مدیرمسوولی دو روزنامه انتخاب و اخبار امروز و عضو هیات علمی دانشگاه بوده است.

معاونت بین الملل، حقوقی، مجلس و استانهای سازمان میراثفرهنگی و گردشگری، ریاست پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری، ریاست کمیته میراثفرهنگی و طبیعی کمیسیون ملی یونسکو نیز از دیگر سوابق اجرایی سید طه هاشمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز