خبرگزاری کار ایران

معرفی هیئت‌ انتخاب و داوران بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۰۲

محسن قصابیان، شهرام کرمی و جهانشاه آل‌محمود به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر این دوره از جشنواره فجر معرفی شدند.

هیئت انتخاب آثار و داوران بخش رادیو تئاتر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، محسن قصابیان، شهرام کرمی و جهانشاه آل‌محمود به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر این دوره از جشنواره فجر معرفی شدند.

محسن قصابیان، بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر است که کارگردانی نمایش‌های متفاوت رادیویی چون «سفارت خانه»، «سوء تفاهم» و…را برعهده داشته است. شهرام کرمی، نویسنده، کارگردان، منتقد و مدرس دانشگاه است و جهانشاه آل‌محمود، کارگردان، نویسنده و پژوهشگر تئاتر، نگارش آثاری چون «دو لنگه ‌کفش آویخته»، «معلق در خلاء ترس ‌انگیز» و… را در کارنامه خود دارد.

همچنین محمدامیر یاراحمدی، دانیال حکیمی و مسعود فروتن داوری آثار پذیرفته شده بخش رادیو تئاتر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را بر عهده دارند.

محمدامیر یار‌احمدی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان، نگارش و تنظیم ده‌ها نمایشنامه کوتاه و بلند رادیویی را بر عهده داشته است. دانیال حکیمی بازیگر توانای سینما و تلویزیون، دانش آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو است و مسعود فروتن هم بیش از ۱۵۰تله تئاتر و چندین فیلم و سریال در کارنامه هنری خود دارد.

سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور از اول تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز