خبرگزاری کار ایران

گرامی‌داشت مصطفی عبدالهی برگزار شد؛

«شازده کوچولو» خوانی شهرستانی برای دوست قدیمی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۸۹

مراسم گرامی‌داشت نزدیک به نیم قرن فعالیت هنری مصطفی عبدالهی با خوانش داستان «شازده کوچولو» توسط میکائیل شهرستانی در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.

جلسه قصه‌خوانی «شازده کوچولو» به روایت میکائیل شهرستانی، پنج‌شنبه ۶ آذر به همت کانون تئاتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در تالار اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این برنامه که به منظور گرامیداشت نزدیک به نیم قرن فعالیت هنری مصطفی عبداللهی در تالار اجتماعات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد؛ هنرمندانی چون قطب‌الدین صادقی، آیدا سرکیسیان، همایون علی‌آبادی، فرشید صمدی‌پور، کوروش سلیمانی و دیگر علاقه مندان حضور داشتند.

میکائیل شهرستانی، مژگان عظیمی، بهناز بستان‌دوست، سیما رستگاران و قربان نجفی نقش خوانی شخصیت‌های داستان «شازده کوچولو» نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری را بر عهده داشتند.

مصطفی عبدالهی سال ۱۳۳۴ در شهر بروجرد به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹در زادگاهش آغاز کرد. این هنرمند زمستان سال گذشته نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» نوشته داریو فو، نویسنده و کارگردان شهیر ایتالیایی را در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد.

این هنرمند از جمله فعالان تئاتر ایران است که طی یکسال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان وضعیت جسمانی مناسبی نداشته و تأمین هزینه‌های بالای درمان نیز معضل و دغدغه بزرگ این هنرمند و هنرمندان دیگری است که به این بیماری مبتلا هستند.

عبدالهی طی ۱۳ سال گذشته با بیماری سرطان مبارزه کرده و در سال‌های اخیر تأمین داروهای درمانی این هنرمند به لحاظ هزینه، مشکل‌ساز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز